Chavalito Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) I morgen kommer det en liten pakke til hjemmet med 2 x GTX Titan. Bare så helv..... jævlig jeg ikke er hjemme da. Endret 8. april 2013 av Chavalito 1 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Nvidia har sendt ut maskinvare og eksempelprogramvare til flere sider, guru3d og Tom's Hardware er de to sidene jeg har sett som faktisk ikke har brukt Nvidias analyseprogramvare nærmest ukritisk (til forskjell fra PCPer.) Det er flott at Nvidia har gjort dette, men det betyr ikke at testsidene skal bruke Nvidias verktøy ukritisk som fasiten på det optimale. Regnet med at du kom til å reagere på dette... Du leste vel også tilsvaret til Guru3D? It is called FCAT, short for Frame Capture Analysis Tool. It is a set of tools that derives from the NVIDIA performance laboratory. Now please don't throw objectivity and subjectivity concerns at us as yes, this methodology is coming from NVIDIA. Let me state upfront that pretty much all software and scripts can be read out as source code and the simple truth is that the FCAT benchmark method can't see the difference in-between AMD and NVIDIA graphics cards as we look at rendered frames, we are not measuring inside the graphics card(s). Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Regnet med at du kom til å reagere på dette... Du leste vel også tilsvaret til Guru3D? Selvfølgelig, men det endrer ikke at det kan være lurt å kikke over kildekoden og være litt kritisk til hva en "runt" er for noe. Spørsmålet er heller hvor grensa går for hva som kan kalles en synlig frame? Jeg skulle likt å se tall for 20, 30 og 40% Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Konge!!! 2 x GTX Titan har ankommet hjemmet. Så hvorfor i all verden vasser gubben som skal bruke de to kortene rundt i Sør-Afrika da? Det blir lenge å vente til midten av mai før jeg kan teste Titan kortene. Men regner med at 2 x Titan knuser de 2 x GTX 580 kortene som står i riggen nå. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg hadde blitt pint til døden om jeg hadde kjøpt 2xtitan og ikke kunne leke med dem før midten av mai. 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg hadde blitt pint til døden om jeg hadde kjøpt 2xtitan og ikke kunne leke med dem før midten av mai. Er jo det jeg blir jo. Det er en tortur å ikke kunne spille med de kortene nå med en gang. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Så hvorfor i all verden vasser gubben som skal bruke de to kortene rundt i Sør-Afrika da? Jeg tipper det er for å tjene gryn Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg tipper det er for å tjene gryn Joda, men different places, same pay. Så ingen forskjell samme hvor jeg er i verden. Ja ja, får vel poste noen inntrykk av Titan kortene når jeg er vel hjemme igjen. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Joda, men different places, same pay. Så ingen forskjell samme hvor jeg er i verden. Ja ja, får vel poste noen inntrykk av Titan kortene når jeg er vel hjemme igjen. du kommer til å digge de.. yter helt fantastisk! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 du kommer til å digge de.. yter helt fantastisk! Konge!! Regner med at forskjellen fra 2 x GTX 580 til 2 x GTX Titan blåser meg ut av stolen. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Konge!! Regner med at forskjellen fra 2 x GTX 580 til 2 x GTX Titan blåser meg ut av stolen. Ahh skulle egentlig hatt dette oppsettet selv men kunne ikke nå. gleder meg til bilder Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Bilder eller noen testing blir det dessverre ikke noe av før i midten av mai da jeg endelig kommer hjem og kan prøve herlighetene. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Bilder eller noen testing blir det dessverre ikke noe av før i midten av mai da jeg endelig kommer hjem og kan prøve herlighetene. å jeg er da tålmodig nok til det Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Bilder eller noen testing blir det dessverre ikke noe av før i midten av mai da jeg endelig kommer hjem og kan prøve herlighetene. Hvis du har noe ekstremt behov så kan jeg sikkert passe på dem til mai.. 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jada, sikkert mange som vil passe på Titan kortene mine. Bakdelen er vel at da blir det leeeenge til jeg ser dem igjen. 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Noen som vet når Titan-kort med custom-kjølere dukker opp? Endret 17. april 2013 av TXD1979 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Jeg klarer 1200 mhz på mine 2, så dårlig er det ikkje akkurat. Modda bios gir opp til 1300mhz. Og ekstrem modding av kretskortet gir opp til vel 1800mhz. Edit: Svarte jeg på en annen tråd lol? :o Endret 27. april 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg klarer 1200 mhz på mine 2, så dårlig er det ikkje akkurat. Modda bios gir opp til 1300mhz. Og ekstrem modding av kretskortet gir opp til vel 1800mhz. Snakker du nå om kun luft kjøling? Eller er det snakk om vann kjøling? Hadde vært konge å vite da jeg har 2 x Titan som venter på meg når jeg kommer hjem om ca. 2 uker. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Kjører Titan i overkant av 1100MHz under rendring av stills (cuda), rundt 30 min på full belastning. Satt vifteprofil slik at den holder seg under 65 grader, og det er kun luftkjølt. Null problem. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 selv i 4Way SLI er ikke 1100Mhz noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå