Gå til innhold

Nvidia GTX Titan


Nizzen

Anbefalte innlegg

hehe.. prioriterer ikke spill denne sommeren - så liten nedgradering.. :) ble GTX660 ser det ut som :)

 

Haha, mener da bestemt at det var en viss Haakon som bestemt påstod at han aldri skulle nedgradere igjen, det hadde han gjort før og det tok bare måneder igjen før han var på et par highend card og et monster kabinett igjen ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svært tvilsomt. Sist gang msi prøvde seg på en slik brøler (gtx 680) så nektet Nvidia dem å selge kortet etter noen uker.

 

det msi gjorde var jo utenfor spesifikasjonene, men er mange produsenter som har custom pcb og strømstyring som er "lovlig" fra nvidia sin side. 670 dcuii f.eks. har jo custom kjøler og mye bedre strømstyring.

Lenke til kommentar

det msi gjorde var jo utenfor spesifikasjonene, men er mange produsenter som har custom pcb og strømstyring som er "lovlig" fra nvidia sin side. 670 dcuii f.eks. har jo custom kjøler og mye bedre strømstyring.

670 DCUII leverer like mye kontroll over strømstyringen som alle andre 670-varianter.

MSI åpnet for at 680 Lightning kunne kjøre med et offset for spenning i tillegg til klokkefrekvenser, dette likte ikke Nvidia.

 

Jeg har et lite håp om at Gigabyte lanserer dette kortet med overdimensjonert strømforsyning og "uheldigvis" lekker et BIOS som åpner opp kortet.

Lenke til kommentar

670 DCUII leverer like mye kontroll over strømstyringen som alle andre 670-varianter.

MSI åpnet for at 680 Lightning kunne kjøre med et offset for spenning i tillegg til klokkefrekvenser, dette likte ikke Nvidia.

 

Jeg har et lite håp om at Gigabyte lanserer dette kortet med overdimensjonert strømforsyning og "uheldigvis" lekker et BIOS som åpner opp kortet.

 

altså jeg er ingen expert på strømstyring til gpuer, men jeg har lest i noen tester av kortet at strømstyringen skal være en del bedre en på referanse modellen til gtx 670.

var noe med at den var gjort om til digital eller noe lingende mener jeg å ha lest. men at man ikke kan kjøre på mer volt en andre det vet jeg.

Lenke til kommentar

Ingen som har gått lei av sitt titan kort enda? :p

Er interessert i å kjøpe!

Hadde jeg ikkje hatt vannblokker til korta, så kunne jeg ha solgt :p Men da hadde jeg kjøpt nye først, for så å se hvilke som var best :p Mine 2 er littegranne forskjellige i stock volt. Det ene booster da noen mhz høyere enn det andre. Litt irriterende :p

Lenke til kommentar

Hadde jeg ikkje hatt vannblokker til korta, så kunne jeg ha solgt :p Men da hadde jeg kjøpt nye først, for så å se hvilke som var best :p Mine 2 er littegranne forskjellige i stock volt. Det ene booster da noen mhz høyere enn det andre. Litt irriterende :p

 

ja uff stakkars deg :p du får da 200 fps i stedet for 202 :p

Lenke til kommentar

http://www.guru3d.co...g_review,1.html

 

Tydeligvis ikke bare Anandtech som er seriøse med testingen av fremtime (og ikke bare jalla-versjonen fraps sin frametime). Rimelig solid HW for å teste ut frametime skikkelig. I like that!

Nvidia har sendt ut maskinvare og eksempelprogramvare til flere sider, guru3d og Tom's Hardware er de to sidene jeg har sett som faktisk ikke har brukt Nvidias analyseprogramvare nærmest ukritisk (til forskjell fra PCPer.) Det er flott at Nvidia har gjort dette, men det betyr ikke at testsidene skal bruke Nvidias verktøy ukritisk som fasiten på det optimale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...