EggMan88 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 hehe.. prioriterer ikke spill denne sommeren - så liten nedgradering.. ble GTX660 ser det ut som Haha, mener da bestemt at det var en viss Haakon som bestemt påstod at han aldri skulle nedgradere igjen, det hadde han gjort før og det tok bare måneder igjen før han var på et par highend card og et monster kabinett igjen ;-) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Gigabyte har et nytt Titan på vei tydeligvis: http://hexus.net/tech/news/graphics/53765-gigabyte-readying-custom-designed-geforce-gtx-titan-card/ Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Gigabyte har et nytt Titan på vei tydeligvis: http://hexus.net/tec...gtx-titan-card/ ser lekkert ut får håpe dem har ordnet custom strømstyring også da eller får dem ikke lov til det kansje ? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 ser lekkert ut får håpe dem har ordnet custom strømstyring også da eller får dem ikke lov til det kansje ? Svært tvilsomt. Sist gang msi prøvde seg på en slik brøler (gtx 680) så nektet Nvidia dem å selge kortet etter noen uker. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Svært tvilsomt. Sist gang msi prøvde seg på en slik brøler (gtx 680) så nektet Nvidia dem å selge kortet etter noen uker. det msi gjorde var jo utenfor spesifikasjonene, men er mange produsenter som har custom pcb og strømstyring som er "lovlig" fra nvidia sin side. 670 dcuii f.eks. har jo custom kjøler og mye bedre strømstyring. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 det msi gjorde var jo utenfor spesifikasjonene, men er mange produsenter som har custom pcb og strømstyring som er "lovlig" fra nvidia sin side. 670 dcuii f.eks. har jo custom kjøler og mye bedre strømstyring. 670 DCUII leverer like mye kontroll over strømstyringen som alle andre 670-varianter. MSI åpnet for at 680 Lightning kunne kjøre med et offset for spenning i tillegg til klokkefrekvenser, dette likte ikke Nvidia. Jeg har et lite håp om at Gigabyte lanserer dette kortet med overdimensjonert strømforsyning og "uheldigvis" lekker et BIOS som åpner opp kortet. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 670 DCUII leverer like mye kontroll over strømstyringen som alle andre 670-varianter. MSI åpnet for at 680 Lightning kunne kjøre med et offset for spenning i tillegg til klokkefrekvenser, dette likte ikke Nvidia. Jeg har et lite håp om at Gigabyte lanserer dette kortet med overdimensjonert strømforsyning og "uheldigvis" lekker et BIOS som åpner opp kortet. altså jeg er ingen expert på strømstyring til gpuer, men jeg har lest i noen tester av kortet at strømstyringen skal være en del bedre en på referanse modellen til gtx 670. var noe med at den var gjort om til digital eller noe lingende mener jeg å ha lest. men at man ikke kan kjøre på mer volt en andre det vet jeg. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Synes ikke det Titan kortet fra Gigabyte ser noe fint ut. Foretrekker den originale løsningen fra Nvidia. Og som nevnt, saster på 2 Titan kort. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Uansett hva de gjorde på 670, så har de ikke lov å gjøre noe som øker kapasiteten til mosfetene/strømstyringskretsen til Titan, som nvidia er rekord-steegne på. At jeg håper de gjør det, stemmer, men fortsatt så tviler jeg sterkt på at de tør. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Tja, håper jo også at noen tør, men tviler på det. De blir muligens bannlyst av Nvida da. Uansett, 2 x Gigabyte GTX Titan bestilt. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Tja, håper jo også at noen tør, men tviler på det. De blir muligens bannlyst av Nvida da. Uansett, 2 x Gigabyte GTX Titan bestilt. Sweet! Må si jeg er en smule sjalu Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Har også lyst på Titan, men tror jeg heller venter på 7 serien gitt.. Får krysse fingrene for at det blir knakende bra! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 http://hwbot.org/forum/showthread.php?p=233606#post233606 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ingen som har gått lei av sitt titan kort enda? Er interessert i å kjøpe! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Ingen som har gått lei av sitt titan kort enda? Er interessert i å kjøpe! Hadde jeg ikkje hatt vannblokker til korta, så kunne jeg ha solgt Men da hadde jeg kjøpt nye først, for så å se hvilke som var best Mine 2 er littegranne forskjellige i stock volt. Det ene booster da noen mhz høyere enn det andre. Litt irriterende Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hadde jeg ikkje hatt vannblokker til korta, så kunne jeg ha solgt Men da hadde jeg kjøpt nye først, for så å se hvilke som var best Mine 2 er littegranne forskjellige i stock volt. Det ene booster da noen mhz høyere enn det andre. Litt irriterende ja uff stakkars deg du får da 200 fps i stedet for 202 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Noen andre som bruker lightboost på 120/144hz skjermene sine ? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 http://www.guru3d.com/articles_pages/fcat_benchmarking_review,1.html Tydeligvis ikke bare Anandtech som er seriøse med testingen av fremtime (og ikke bare jalla-versjonen fraps sin frametime). Rimelig solid HW for å teste ut frametime skikkelig. I like that! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 http://www.guru3d.co...g_review,1.html Tydeligvis ikke bare Anandtech som er seriøse med testingen av fremtime (og ikke bare jalla-versjonen fraps sin frametime). Rimelig solid HW for å teste ut frametime skikkelig. I like that! Nvidia har sendt ut maskinvare og eksempelprogramvare til flere sider, guru3d og Tom's Hardware er de to sidene jeg har sett som faktisk ikke har brukt Nvidias analyseprogramvare nærmest ukritisk (til forskjell fra PCPer.) Det er flott at Nvidia har gjort dette, men det betyr ikke at testsidene skal bruke Nvidias verktøy ukritisk som fasiten på det optimale. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) -------------- Endret 8. april 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå