Gå til innhold

Nvidia GTX Titan

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være på begynnelsen av hvert map som testes. Men er ikkje sikker. Benchmarken virket iallefall supersmooth.

Okey, så ingen kraftige drops etter at kartene er lastet inn?

Er jo helt råe tall, bare syntes de dropsene så skikkelig kjipe ut.

Lenke til kommentar

Er det jeg har ment helt fra starten av.

Max støtte er 4 Gpu'er, på et 690 har du 2 gpu'er du er da begrenset til 2 kort max.

Titan er 1 gpu og du kan da kjøre 4 kort sammen.

4xTitan vs 2x690 er en klar seier til Titan kortene i form av ytelse.

Et 690 er ca 15% kraftigere enn et Titan, men siden du med 690 innimellom vil ha mye problemer som microstuttering, lite Vram, høyere strømtrekk, ustabile drivere osv osv så er det ofte greiest og velge Titan mtp at du her slipper disse problemene.

Det er også en langt større bragd og lage et singel gpu kort som yter 85% av et kort med 2 gpu'er, blir som og lage et helikopter som kan løfte 85% av det to andre klarer totalt, men da med mye mindre bensinforbruk, mye mindre forurensing, mye mindre problemer generelt.

Lenke til kommentar

skal oppgradere pcen min, og er vel mykje fram og tilbake ang skjermkort, har sikla på Titan, (budsjettet sier ja). men leste en plass att amd 8xxx og GTX 7xx, kjem 4 kvartal i år, så er litt usikker på om det er vits og kjøpe Titan nå? men tenker og att hvis eg venter, til nye amd/nvida kort, og heller kjøper det, så vil det gå noen måner og det kommer noe bedre igjenn. ka syns dere? billigere kort nå, og vente på nye? eller bare gi gass med Titan? evt så vil vel Titan falle i pris når nye kort kommer, og det kan invisteres i ett til?

Lenke til kommentar

Dustin er jo 190% safe, de overlever på god service og lave priser så de får med seg hele 12-18år-delen av norske ledlyskabinettbarna.

Hvis jeg kjøper meg et titan, burde jeg ha 690 eller titanen som fysikk tru...

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det tester eller benchmark som tester forskjellige kort i PhysX-ytelse? Og hvor mye dette kan ha å si for ytelsen.

sist gang jeg sjekket for mange år siden, så tror jeg ikke det var noe som helst å tjene om du tok et budsjettkort eller high-end.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...