Nizzen Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Kan være på begynnelsen av hvert map som testes. Men er ikkje sikker. Benchmarken virket iallefall supersmooth. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Kan være på begynnelsen av hvert map som testes. Men er ikkje sikker. Benchmarken virket iallefall supersmooth. Okey, så ingen kraftige drops etter at kartene er lastet inn? Er jo helt råe tall, bare syntes de dropsene så skikkelig kjipe ut. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Er det jeg har ment helt fra starten av. Max støtte er 4 Gpu'er, på et 690 har du 2 gpu'er du er da begrenset til 2 kort max. Titan er 1 gpu og du kan da kjøre 4 kort sammen. 4xTitan vs 2x690 er en klar seier til Titan kortene i form av ytelse. Et 690 er ca 15% kraftigere enn et Titan, men siden du med 690 innimellom vil ha mye problemer som microstuttering, lite Vram, høyere strømtrekk, ustabile drivere osv osv så er det ofte greiest og velge Titan mtp at du her slipper disse problemene. Det er også en langt større bragd og lage et singel gpu kort som yter 85% av et kort med 2 gpu'er, blir som og lage et helikopter som kan løfte 85% av det to andre klarer totalt, men da med mye mindre bensinforbruk, mye mindre forurensing, mye mindre problemer generelt. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Å kjøpe 690 idag er vel helt bak mål. Med mindre man føler man må pga plass, men da hadde jeg heller kjøpt et nytt kabinett. 2 Lenke til kommentar
Glennis`n Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 skal oppgradere pcen min, og er vel mykje fram og tilbake ang skjermkort, har sikla på Titan, (budsjettet sier ja). men leste en plass att amd 8xxx og GTX 7xx, kjem 4 kvartal i år, så er litt usikker på om det er vits og kjøpe Titan nå? men tenker og att hvis eg venter, til nye amd/nvida kort, og heller kjøper det, så vil det gå noen måner og det kommer noe bedre igjenn. ka syns dere? billigere kort nå, og vente på nye? eller bare gi gass med Titan? evt så vil vel Titan falle i pris når nye kort kommer, og det kan invisteres i ett til? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Det er tvilsomt noe som kommer til å kunne komme til å slå Titan i ytelse det neste året. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 venter på Gainward GeForce GTX TITAN 6GB PhysX kommer neste uke <3 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 For min del blir det å bytte fra 2 x GTX 580 til 2 x GTX Titan. Skal bli helv... moro å se hvordan de yter. Må nok klokke CPU litt for moro skyld også. Skulle vel greie å få den opp i 4,6 GHz slik at Titan SLI funker bedre. Lenke til kommentar
Glennis`n Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 ser att Asus Gtx Titan er rundt 700kr billigere hos dustin home i forhold til komplett.. noen som har erfaring fra dustin? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 (endret) Dustin er jo 190% safe, de overlever på god service og lave priser så de får med seg hele 12-18år-delen av norske ledlyskabinettbarna. Hvis jeg kjøper meg et titan, burde jeg ha 690 eller titanen som fysikk tru... Endret 30. mars 2013 av War 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hvis jeg kjøper meg et titan, burde jeg ha 690 eller titanen som fysikk tru... Tipper jeg ville valgt Titan til PhysX pga. overlegen compute-ytelse. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hadde vel kanskje blitt best med bare titan uansett. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Finnes det tester eller benchmark som tester forskjellige kort i PhysX-ytelse? Og hvor mye dette kan ha å si for ytelsen. sist gang jeg sjekket for mange år siden, så tror jeg ikke det var noe som helst å tjene om du tok et budsjettkort eller high-end. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Nå finnes det vel ikkje mange spill som er vits å spille som faktisk gjør en forskjell om man har physX. Hvis det er noen spill som har physX, så trenger man iallefall ikkje ha et dedikert physX kort om man har Titan. 1 Lenke til kommentar
Glennis`n Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 har det noe og si hvilken levrandør man velger? eller er det etter smak og behag? feks asus eller evega? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Det har ingen ting å si. Jeg Valgte 2 stk Asus fordi det var det første som kom på lager 1 Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg har hatt Gainward siden 2002 aldri opplevd verken DOA eller svikt ( byttet ut etter 2 år ca som regel ) Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 er på utkikk etter ett brukt GTX670 eller GTX680.. noen som har dette? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hva slags magi er det du prøver å koker i hop nå da? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hva slags magi er det du prøver å koker i hop nå da? hehe.. prioriterer ikke spill denne sommeren - så liten nedgradering.. ble GTX660 ser det ut som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå