Andrull Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Arni tror jeg har lettet litt på akkurat den teorien i det siste med tanke på nettopp dette "fenomenen" som har blitt mer populært å teste for. ^^ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) ok http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?285402-Titan-Titan!-It-s-4 Endret 15. mars 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Arni tror jeg har lettet litt på akkurat den teorien i det siste med tanke på nettopp dette "fenomenen" som har blitt mer populært å teste for. ^^ Hva har Frame time latency å si i praksis? Jeg spør av ren nyskjerrighet, for jeg merka ingen forskjell i bildeflyt med GTX 670 SLI kontra HD 7970 CFX. og jeg er allergisk mot hakkete og ujevn bildeflyt. En ting er att noe er bedre på papiret, en annen ting er hvordan man opplever det i praksis. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 ok http://www.xtremesys...n-Titan!-It-s-4 Hmm, virker som 3DMark11 er farlig nære å være CPU-begrenset allerede, om en i7-3930k på 5.7GHz stopper på noe over 37K uansett grafikkinnstillinger er det bare snakk om en generasjon med nye skjermkort før den er totalt dominert av hvor kraftig CPU man kan få tak i. Hva har Frame time latency å si i praksis? Jeg spør av ren nyskjerrighet, for jeg merka ingen forskjell i bildeflyt med GTX 670 SLI kontra HD 7970 CFX. og jeg er allergisk mot hakkete og ujevn bildeflyt. En ting er att noe er bedre på papiret, en annen ting er hvordan man opplever det i praksis. PCPerspective tester sammenhengen ved å ta opp DVI-outputet fra skjermkortet, men det eneste de har hostet frem til nå er at screen tearing i midten av skjermen er å foretrekke framfor screen tearing på bunnen av skjermen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Til CPU-ens forsvar så skal det jo sies at det er snakk om en 2 år gammel test, og ikke akkurat bare bare maskinvare på GPU-siden heller da. Ved normale oppløsninger, som extreme-testen så ser det heller ikke ut til å være noe problem. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ok http://www.xtremesys...n-Titan!-It-s-4 satan de kunne ikke hatt det litt mer rotete da hehe. rart at ting i det heletatt fungerer der Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 NEW NVIDIA BETA 314.21 FIX for lots of problems nvidia.com Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) NEW NVIDIA BETA 314.21 FIX for lots of problems nvidia.com Takk! Hadde ikke fått med meg det av en eller annen grunn... Samtidig litt irriterende siden jeg byttet til 314.14 igår... Fikk du noe forskjell i ytelsen på dine titan fra 314.14 til 314.21? Endret 16. mars 2013 av ChillZoNe Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) NEW NVIDIA BETA 314.21 FIX for lots of problems nvidia.com er bare tomb raider den fikser. og det er vel ikke akkuratt årets spill... Endret 17. mars 2013 av Blazer Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 er bare tomb raider den fikser. og det er vel ikke akkuratt årets spill... Er nok ikkje bare dette som er fikset. Problemet er at nVidia ikkje alltid skriver en changelog til betadrivere... Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Er nok ikkje bare dette som er fikset. Problemet er at nVidia ikkje alltid skriver en changelog til betadrivere... okey, viste vel det..men hva er det som er fikset ? som du vet om altså.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 er bare tomb raider den fikser. og det er vel ikke akkuratt årets spill... Fikser den at Nvidia-kort hadde såpass mye lavere ytelse enn AMD-kort? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Fikser den at Nvidia-kort hadde såpass mye lavere ytelse enn AMD-kort? ... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 ... Den kunne også fikset fullscreen-problemet, veldig varierende frametime, SLI-problemer, eller TressFX-ytelsen... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 Kan iallefall fortelle at ytelsen til 2 stk Titankort i sli i Crysis 3 med Ultra settings er ultrasmooth på multiplayer. Har 98-99% load på gpuene og gjennomsnitt over 100fps. Dette er med 4xmsaa om jeg husker riktig. GTX 680 virker å ha for lite futt, selv med 3 stk i SLI. Arma 3 Alpha med alt på max så brukes det 2,5 GB minne men det funker dårlig med sli enda. Får ca 60 fps, noe som faktisk er greitt nok frem til noe beta kommer ut iallefall. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Nesten 100 average FPS i tombraider med 3770k @ 5ghz og 2x titan @ 1150. Alt på max med 4xSSAA. 1080p.. Greitt nok det vel? Eller eier ATI her Arni90? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Nesten 100 average FPS i tombraider med 3770k @ 5ghz og 2x titan @ 1150. Alt på max med 4xSSAA. 1080p.. Greitt nok det vel? Eller eier ATI her Arni90? Høres ut som knallbra ytelse Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 En billigere versjon av Titan http://www.guru3d.com/news_story/nvidia_might_be_working_on_another_gk110_geforce_gtx_for_the_summer.html Lenke til kommentar
Finn Roen Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvis du har samme problem med 670 og 680, så er det stor sjans for at det er noe annet enn skjermkorta det er noe galt med. Overklokk eller kanskje hovedkort. Windows 8 hata 3-way 680, men med 2 titan så funker det fint. Har faktisk ikkje hatt noen klikk med kortene annet enn da jeg prøvde 1250mhz på begge korta i Bf3 1150mhz er ingen problem i sli. Jeg bruker 314.14 Beta driveren. Kjører du Bf3 problemfritt i windows 8? Etter hva jeg har googlet er problemet jeg beskriver velkjent, og Nvidia har også inrømmet dette, og skriver at de arbeider med drivere som skal løse dette, jeg har en mistanke om at Uefi bios på nyere hovedkort kan være medvirkende til problemet, du har vel ikke Uefi bios på ditt hovedkort? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Kjører du Bf3 problemfritt i windows 8? Etter hva jeg har googlet er problemet jeg beskriver velkjent, og Nvidia har også inrømmet dette, og skriver at de arbeider med drivere som skal løse dette, jeg har en mistanke om at Uefi bios på nyere hovedkort kan være medvirkende til problemet, du har vel ikke Uefi bios på ditt hovedkort? Ikkje hatt noen problemer enda nei. Kanskje flaks Har Uefi bios ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå