Gå til innhold

Nvidia GTX Titan


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arni tror jeg har lettet litt på akkurat den teorien i det siste med tanke på nettopp dette "fenomenen" som har blitt mer populært å teste for. ^^

 

Hva har Frame time latency å si i praksis?

 

Jeg spør av ren nyskjerrighet, for jeg merka ingen forskjell i bildeflyt med GTX 670 SLI kontra HD 7970 CFX. og jeg er allergisk mot hakkete og ujevn bildeflyt.

 

En ting er att noe er bedre på papiret, en annen ting er hvordan man opplever det i praksis.

Lenke til kommentar

Hmm, virker som 3DMark11 er farlig nære å være CPU-begrenset allerede, om en i7-3930k på 5.7GHz stopper på noe over 37K uansett grafikkinnstillinger er det bare snakk om en generasjon med nye skjermkort før den er totalt dominert av hvor kraftig CPU man kan få tak i.

 

Hva har Frame time latency å si i praksis?

 

Jeg spør av ren nyskjerrighet, for jeg merka ingen forskjell i bildeflyt med GTX 670 SLI kontra HD 7970 CFX. og jeg er allergisk mot hakkete og ujevn bildeflyt.

 

En ting er att noe er bedre på papiret, en annen ting er hvordan man opplever det i praksis.

PCPerspective tester sammenhengen ved å ta opp DVI-outputet fra skjermkortet, men det eneste de har hostet frem til nå er at screen tearing i midten av skjermen er å foretrekke framfor screen tearing på bunnen av skjermen.

Lenke til kommentar

NEW NVIDIA BETA 314.21 FIX for lots of problems

 

nvidia.com

 

Takk! :) Hadde ikke fått med meg det av en eller annen grunn...

Samtidig litt irriterende siden jeg byttet til 314.14 igår...

 

Fikk du noe forskjell i ytelsen på dine titan fra 314.14 til 314.21?

Endret av ChillZoNe
Lenke til kommentar

Kan iallefall fortelle at ytelsen til 2 stk Titankort i sli i Crysis 3 med Ultra settings er ultrasmooth på multiplayer. Har 98-99% load på gpuene og gjennomsnitt over 100fps. Dette er med 4xmsaa om jeg husker riktig. GTX 680 virker å ha for lite futt, selv med 3 stk i SLI.

 

Arma 3 Alpha med alt på max så brukes det 2,5 GB minne men det funker dårlig med sli enda. Får ca 60 fps, noe som faktisk er greitt nok frem til noe beta kommer ut iallefall.

Lenke til kommentar

Hvis du har samme problem med 670 og 680, så er det stor sjans for at det er noe annet enn skjermkorta det er noe galt med. Overklokk eller kanskje hovedkort. Windows 8 hata 3-way 680, men med 2 titan så funker det fint. Har faktisk ikkje hatt noen klikk med kortene annet enn da jeg prøvde 1250mhz på begge korta i Bf3 :p 1150mhz er ingen problem i sli.

 

Jeg bruker 314.14 Beta driveren.

Kjører du Bf3 problemfritt i windows 8?

Etter hva jeg har googlet er problemet jeg beskriver velkjent, og Nvidia har også inrømmet dette, og skriver at de arbeider med drivere som skal løse dette, jeg har en mistanke om at Uefi bios på nyere hovedkort kan være medvirkende til problemet, du har vel ikke Uefi bios på ditt hovedkort?

Lenke til kommentar

Kjører du Bf3 problemfritt i windows 8?

Etter hva jeg har googlet er problemet jeg beskriver velkjent, og Nvidia har også inrømmet dette, og skriver at de arbeider med drivere som skal løse dette, jeg har en mistanke om at Uefi bios på nyere hovedkort kan være medvirkende til problemet, du har vel ikke Uefi bios på ditt hovedkort?

 

Ikkje hatt noen problemer enda nei. Kanskje flaks :p Har Uefi bios ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...