**dp** Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 her har vi herligheten: 2 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 9 stykker, løp og kjøp! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 [/size] Ikke ta det personlig, men hva du mener gir jeg egentlig blaffen i, jeg kommer aldri til å kjøpe et slikt skjermkort igjen, slik er det bare. Det at du beskriver det som et oppstartsproblem har jeg også vanskelig for å forstå, da problemer med slike kort er alt annet en ikke-eksisterende, selv på nyeste generasjon. I det store og hele bryr heller ikke vi oss om hva du måtte mene. For det er jo bare du som taper på å være trangsynt, samt å ha et mindre marked. På den andre siden så ville jeg bare gjøre oppmerksom på at du ga uttrykk for en konklusjon og en problemstilling som ikke hang sammen. Og når du er på et forum, hvor majoriteten utveklser meninger og opplevelser, så er også hele poenget at meningene kommer riktig frem, og det samme med opplevelsen. Ved å påvise det logiske bruddet i det du forklarte så tippet jeg du enten ville utdype og komme med den egentlige forklaringen som ligger bak, eller i det minste forhindre andre lesere i å tro at dette er en korrekt konklusjon, og dermed en trend som er på dobbeltkjerne skjermkort. 5 Lenke til kommentar
Aleksander.dev Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Sitter her med Titan i henda og greier knapt nok vente til arbeidsdagen er over God dam you! Jeg vil også ha. Får mine 2 til fredag om alt går etter planen som det garanter ikke kommer til og gjøre. Titan for multiskjermer og 690 for Singel Kjøper du 690 for multiskjermer har du gjort en feil Kjøper du Titan og spiller på en skjerm har du gjort en enda større feil Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 God dam you! Jeg vil også ha. Får mine 2 til fredag om alt går etter planen som det garanter ikke kommer til og gjøre. Titan for multiskjermer og 690 for Singel Kjøper du 690 for multiskjermer har du gjort en feil Kjøper du Titan og spiller på en skjerm har du gjort en enda større feil Om man kjøper et 690 når Titan eksisterer er man rett og slett dårlig opplyst, SLI/CFX er ikke på langt nær like bra som et enkelt kort med tilsvarende ytelse. Oppløsning har ingenting å gjøre med saken, Titan er rett og slett et mer stabilt kort. 2 Lenke til kommentar
Aleksander.dev Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg er ikke enig med deg! Hva i all verden skal du med 6gb vram på en singel monitor??? 7970 CFX 680 670 og til og med 660 Sli slår titan og disse fungerer bra. Kan du vise til resultater som sier det motsatte så skal jeg gi meg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg er ikke enig med deg! Hva i all verden skal du med 6gb vram på en singel monitor??? 7970 CFX 680 670 og til og med 660 Sli slår titan og disse fungerer bra. Kan du vise til resultater som sier det motsatte så skal jeg gi meg. Jeg er også uenig. Hva i all verden skal du med microstutter og driverkluss på en enkel monitor? 7970 CFX, 7950 CFX, 680 SLI, 670 SLI og til og med 660 Ti SLI klarer å levere flere fps, men til gjengjeld fungerer SLI og CFX sjelden like bra som et enkelt kort i praksis. Ettersom microstutter aldri vil kunne fikses 100% er det ingen grunn til å gå for SLI når et Titan klarer å levere 70-80% av frameraten et SLI/CFX-oppsett oppnår, alle som har prøvd SLI/CFX opp mot et sammenlignbart enkeltkort vet at CFX/SLI er tilsvarende å pisse i buksa for å holde seg varm. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) I det store og hele bryr heller ikke vi oss om hva du måtte mene. For det er jo bare du som taper på å være trangsynt, samt å ha et mindre marked. På den andre siden så ville jeg bare gjøre oppmerksom på at du ga uttrykk for en konklusjon og en problemstilling som ikke hang sammen. Og når du er på et forum, hvor majoriteten utveklser meninger og opplevelser, så er også hele poenget at meningene kommer riktig frem, og det samme med opplevelsen. Ved å påvise det logiske bruddet i det du forklarte så tippet jeg du enten ville utdype og komme med den egentlige forklaringen som ligger bak, eller i det minste forhindre andre lesere i å tro at dette er en korrekt konklusjon, og dermed en trend som er på dobbeltkjerne skjermkort. Micro stuttering er en trend på dobbeltkjerne skjermkort, om du ikke vil innse det får være ditt problem. Her er en artikkel som tar det opp med GTX 690. http://techreport.co...raphics-card/10 Og her en video: Endret 27. februar 2013 av Kron Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Kron : Du bør også huske at ikke alle er følsomme for Microstuttering og det er ikke alle spill som er like utsatt for det. Når det gjelder hvilke spill og kombinasjon av SLI / Crossfire som utløser Microstuttering så er i alle fall min erfaring at dette ikke er et særeget fenomen for en skjermkortprodusent men er et problem som kommer og går med hver generasjon av skjermkort og visse hardware / spillkombinasjoner. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Så testene rundt omkring av Geforce Titan. Selv i 1080p på FarCry 3 Ultra så kan FPSen gå ned til 49FPS, har dem på Full AA og AF samt V-sync? Viss ikke så er det dårlig når kortet koster rundt 7500-8000kr. Jeg hadde minst forventet rundt 60 FPS med et slikt beist! Håper noen kan benchmarke to GTX Titan's i diverse spill som FC3, Crysis 3, BF3 m.m. Det er slik oppsett jeg kommer nok til å ende opp med. Fikk etterbetaling av jobben, tjente vist for lite ifjor, ble dermed rundt 21K rikere uten jeg viste det Endret 28. februar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Aleksander.dev Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Takk malvado du ser ut til og ha litt mer peiling en jeg har. Har ikke sagt at problemet ikke er der men er det et problem vært kraften du mister ved og kjøpe titan mot 690 for det er faktisk en god del. Det er ikke bare snakk om et par fps. Jeg får kortet mitt i morgen og kommer til og kjøre masse benchtester inc bruk av vram. Alt i oppløsning 5760x1080 Far cry 3, crysis 3, skyrim, dirt 3 etc. Prøver også og kjøre alt i 3d med 5760x1080 som jeg håper dette korte kommer til og naile. Om ikke så har jeg bestillt enda et til som kommer senere. Så testene rundt omkring av Geforce Titan. Selv i 1080p på FarCry 3 Ultra så kan FPSen gå ned til 49FPS, har dem på Full AA og AF samt V-sync? Viss ikke så er det dårlig når kortet koster rundt 7500-8000kr. Jeg hadde minst forventet rundt 60 FPS med et slikt beist! Håper noen kan benchmarke to GTX Titan's i diverse spill som FC3, Crysis 3, BF3 m.m. Det er slik oppsett jeg kommer nok til å ende opp med. Fikk etterbetaling av jobben, tjente vist for lite ifjor, ble dermed rundt 21K rikere uten jeg viste det Som jeg har sagt dette kortet er ikke et beist på ren fps og kan ikke forventes og yte på samme nivå som 690 670 sli og 7970 cfx Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Micro stuttering er en trend på dobbeltkjerne skjermkort, om du ikke vil innse det får være ditt problem. Her er en artikkel som tar det opp med GTX 690. http://techreport.co...raphics-card/10 Og her en video: Nå var vel ikke microstuttering nevnt i ditt andre innlegg, og noe som er en grei nok forklaring. Dette er dog et problem ikke bare dobbeltskjermkort har, men greit nok. Er ikke noe fan av slike skjermkort selv bare så det er sagt. Dog er jeg sensitiv til lav FPS og da er det nesten ingen annen utvei enn SLI/CF. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Nå var vel ikke microstuttering nevnt i ditt andre innlegg, og noe som er en grei nok forklaring. Dette er dog et problem ikke bare dobbeltskjermkort har, men greit nok. Er ikke noe fan av slike skjermkort selv bare så det er sagt. Dog er jeg sensitiv til lav FPS og da er det nesten ingen annen utvei enn SLI/CF. Det var nevnt i mitt første innlegg... Lenke til kommentar
Aleksander.dev Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 TITAN!!!! This is wrong -.- 2 Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 LOL :Dd fått installert enda? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) TITAN!!!! Finn en ting som IKKE passer inn i det bildet der? No offence, men Titan ble som en ensom blomst i full blomstring mens resten er som et uttørket rosekratt. IDE-kabel, gusjegult HK og en sliten PSU som ikke ser ut til å ha nok 12V-kabler engang, og ellers rimelig trasig innmat **DP** Det var nevnt i mitt første innlegg... Spiller ingen rolle nå som du har forklart deg, men du sa så absolutt ikke det. Stuttering er jo nettopp det SLI/CF hjelper mot.. Micro-stuttering derimot, som har blitt et mer populært uttrykk så blir saken noe omvendt. Jaja, whatever. Endret 28. februar 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå