dbass Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Har en kamerat som vurderer å bytte fra HD6990 til GTX690 grunnet hans opplevelse av 6990 er dritt. Jeg tror dette er grunnet microstuttering. Skal jeg heller anbefale Titan? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Har en kamerat som vurderer å bytte fra HD6990 til GTX690 grunnet hans opplevelse av 6990 er dritt. Jeg tror dette er grunnet microstuttering. Skal jeg heller anbefale Titan? Selvfølgelig skal du da anbefale Titan? Hvorfor skal noen ha interesse av GTX 690 når Titan er en langt bedre løsning? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ved spilling: Sigle-GPU > Multi-GPU 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Om 7-serien ikke kommer med GK110 så skal jeg vurdere en Titan selv, men skal uansett ikke kjøpe ny PC før Haswell kommer. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) En av de bedre Titan testene jeg har lest: http://www.hardwarel...i.html?start=29 Warning: Tysk Endret 24. februar 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jepp. Og som vanlig så ser vi at minnehastighetene ikke har noe å si. Hmm. lurer på hvor langt ned du kan gå ned i ytelse på minnesiden (på GPUen) før du får merkbare resultater? Eller kanskje testen burde testet et annet spill enn BF3 for å sjekke. Forskjellen på 6 GHz og nesten 7 GHz var tilnærmet null (brøkdelen av en FPS). Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 En av de bedre Titan testene jeg har lest: http://www.hardwarel...i.html?start=29 Warning: Tysk Virker som om de ikke økte framerate-capen i BF3 fra 200 fps Tri-SLI-skaleringen i Crysis:WARHEAD er imponerende Og SGSSAA-ytelsen er jo fenomenal! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Haha, ja! 3-3,13 ganger bedre ytelse enn GTX 690 i Skyrim og BF3 på Titan Tri SLI ved 5760x1080 og SGSSAA. 80-84 % skalering (ikke prosentøkning), hvor 100 % er perfekt, i Crysis WH, Skyrim SGSSAA og BF3 med Tri SLI er jo mildt sagt ikke akkurat dårlig! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Nå begynner faktisk GTX Titan korta å bli utsolg på dem som er bekreftet 26. og 28 februar. Ser jammen ut som en del som skal ha det Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Er vel ikke noen bombe at det er mange i vårt lille land som driter penger vel Snasent kort, fin ytelse målt mot 7970/680, men ikke i min prisklasse og 106% powerlimit er jo krise i mine OC øyne 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Så bra at det finnes marked for dem da! Jeg hadde aldri brukt så mye penger på dasspapir. 4 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 arni90: Les dette og kom med kommentar. Du virker å ha peiling på slikt http://www.pcper.com...pdate/Frame-Rat En kompis påpekte i dag at PCPer i praksis sier at det er bedre å ha screen-tearing på midten av skjermen enn på bunnen av skjermen, ettersom framerate er godt over 60 fps med SLI/CFX-løsningene. I det hele tatt er det en veldig merkelig konklusjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Så bra at det finnes marked for dem da! Jeg hadde aldri brukt så mye penger på dasspapir. kaller du GTX Titan for dasspapir? Forklar? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 kaller du GTX Titan for dasspapir? Forklar? Ikke alle som innser at dette kortet er en revolusjon. Selvfølgelig er ikke dette billig teknologi, men det hadde man heller ikke forventet. Titan er et fantastisk kort, som jeg gleder meg til få på døra som burde skje denne uken. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ikke alle som innser at dette kortet er en revolusjon. Jeg har svært vanskelig for å se hvordan dette kortet er en revolusjon. 8800GTX var en revolusjon i ytelse. HD 4870 var en revolusjon i pris/ytelse. Titan er milevis unna disse kortene. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg har svært vanskelig for å se hvordan dette kortet er en revolusjon. 8800GTX var en revolusjon i ytelse. HD 4870 var en revolusjon i pris/ytelse. Titan er milevis unna disse kortene. Jeg synes at det er ganske spennende at en single GPU har kommet til en slik ytelse. At Nvidia har kommet med faktisk brukbar mengde VRAM. Et så lavt strømforbruk av et slikt kort av det kaliber. Jeg angrer ihvertfall ikke på mitt kjøp med Titan, selvom det ikke har kommet til eie. Hadde valg f.eks Titan dag og natt forran 2X 7970 . 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Du får jo titan til en billig penge, så blir liksom ikke helt det samme heller. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 I disse dager så er det nesten en revolusjon at vi får et ganske godt kort, etter årevis med tørke. Ja, en verdig avløser til GTX 480, endelig, bare synd jeg ikke har råd å avløse dem. Var redd vi fikk enda et "grønnt og høyt optmialisert kort" igjen. Det er de som bare trenger et beist og/eller med litt annet fokus enn kun gaming, men som fnker godt over hele linja. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Jeg har svært vanskelig for å se hvordan dette kortet er en revolusjon. 8800GTX var en revolusjon i ytelse. HD 4870 var en revolusjon i pris/ytelse. Titan er milevis unna disse kortene. Med tanke på hvor mye mere vi tjener nå i forhold til da 8800gtx var konge, så er ikkje Titan så dyr alikevel Endret 26. februar 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 8800ultra kosta jo nesten 6k da den kom ut. Kan ikke huske at folk klaget så mye over prisen. Nå 6 år etter med betydelig økning i lønn, så griner så mange av prisen. Premium kort koster, så enkelt er det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå