Grizzler Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Noen her som har det? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Det er det nok, du kan kontakte noen som allerede har tilbudt å verve nye abonnenter i andre tråder. Se her, her eller her. Bør kanskje opprettes en offisiell Talkmore-tråd, så det slipper å bli flere? Endret 2. mars 2013 av Nik0 Lenke til kommentar
SR13 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Hei, har sendt pm. Endret 16. februar 2013 av srrkid Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Siden tråden omhandler Talkmore, og siden jeg skal bytte til det lurer jeg på om man på noen slags måte kan få kjøpt telefon med et Talkmore abb. eller må jeg kjøpe tlf uten abb pris? Og siden jeg nå har 36 dager igjen av avtaletiden min hos Telenor, antar jeg det ikke koster noe å bytte fra Telenor til Talkmore. Endret 18. februar 2013 av ACT Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Siden tråden omhandler Talkmore, og siden jeg skal bytte til det lurer jeg på om man på noen slags måte kan få kjøpt telefon med et Talkmore abb. eller må jeg kjøpe tlf uten abb pris? Og siden jeg nå har 36 dager igjen av avtaletiden min hos Telenor, antar jeg det ikke koster noe å bytte fra Telenor til Talkmore. Du får ikke kjøpt telefon med abonnement i fra Talkmore, alternativet blir da Djuice. Du vil fortsatt få bruddgebyr fra Telenor. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ok, noen som vet ca pris på bruddgebyr på 35 dager? Kunne ikke finne pris på telenor.no, ringe eller maile de tar altfor lang tid. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Bruddgebyret varierer etter hvor lang bindingstid du har igjen og hvilket abonnement du har. Status på bindingstid finner du på Mine sider. Velg abonnementet det gjelder, se Avtaletid. http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/binding.jsp Endret 18. februar 2013 av Mr D Lenke til kommentar
Kritin Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hei! Eg vurderer å bytte til Talkmore.Alt-i-ett. Har samenligna prisar fra bl.a. Talkmore, Onecall og Telenor og satt opp ein tabell på bloggen min. Så langt ser det ut til at Talkmore er best på fastpris men er det andre som kjenner til bedre tilbud vil eg gjerne vite om det 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Med Djuice får du samme pris som Talkmore, men også tilgang til 4G-nettet til Telenor og du kan kjøpe mobiltelefoner billigere. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Men hva skiller Djuice fra Talkmore, er ikke begge Telenor eide? Forskjellen at med Djuice får man kjøpt med telefon, mens med Talkmore kan man ikke?? Forresten betaler man 429,- i måneden med mobiltelefon hos Djuice. Samt 20 øre mer i oppstart etter ink. min. Mens SMS er noe 9 øre dyrere Endret 1. mars 2013 av ACT Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Djuice er representert i butikker - noe jeg personlig finner viktig. Du kan hente SIM-kort og kjøpe billigere mobil på dagen, samt få support på Telenor og Telekiosken-butikker. Med eks. Talkmore (og One Call) må man vente et par dager på postgang for å få nytt SIM-kort om man mister det, og de har ikke support i butikker. Ellers er det ikke mye som skiller med unntak av småting på pris og tjenester. Djuice-kunder er forøvrig "Telenor-kunder" og man dermed kan benytte Telenor-tjenester som faktura-app, mine kontakter, Ring EU/EØS osv. Talkmore styrer for seg selv. Lenke til kommentar
Kritin Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ok, men eg har ganske ny mobil så det er ikkje så viktig for meg. 4G er det vel berre i enkelte byar så langt, eller har eg missforstått? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Talkmore er billigere på spesialnummer, noe som kan utgjøre ganske mye om du ringer slike nummer ofte. Det koster heller ikke noe å ringe andre Talkmorekunder, det kan utgjøre en forskjell dersom du bruker opp de inkluderte minuttene. Talkmore er også billigere når du har brukt opp de inkluderte ringeminutter, sms mm. Har fått opplyst at Talkmore kundeservice at de kommer til å tilby 4G ganske snart. Du har også mulighet til å verve andre kunder til Talkmore (begge får 2 mnd gratis), så er du flink til å verve så får du nesten aldri regninger :-) Lenke til kommentar
Korken Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Noen her som har Talkmore som er keen på å verve? PM! Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Til de som måtte lure, alle med Talkmore har nå tilgang til LTE (4G) Lenke til kommentar
SR13 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Noen her som har Talkmore som er keen på å verve? PM! Sendt pm Endret 17. mars 2013 av srrkid Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Ja, Talkmore går på Telenor sitt nett så skulle bare mangle at de hadde 4G. Vurderer også å bytte til Talkmore. Ser prisene er der er billigere sammenlignet mot Djuice som er de andre jeg ser på når jeg nå bytter i morgen. Telenor finner jeg for dyrt, med mindre jeg benytter meg av tilbudet på Komplett L som de nå har. Ellers så tenkte jeg ikke på at Djuice er representert i butikker rundt om kring heller, så det er alltid et pluss! Tror jeg heller går for det fremfor å betale litt mindre for MB/SMS/MMS (etter pakken). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå