Kurt Lekanger Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 iWatch og iTV kommer, men iPhone 5S blir årets største lansering, ifølge kilder. ? Slik blir årets Apple-produkter Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvis Apple lager en enda større iPhone, så vil Steve Jobs rulle hundre ganger rundt i graven. 5 Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvis Apple lager en enda større iPhone, så vil Steve Jobs rulle hundre ganger rundt i graven. Mulig det, men jeg kjøper den. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvis Apple lager en enda større iPhone, så vil Steve Jobs rulle hundre ganger rundt i graven. Nope, trukke det. Man slutter å rulle når man dør. Apple er, og har siden de ble startet, vært et spennende firma i IT-bransjen. Selvsagt finnes det flere gode IT-bedrifter, men veldig få som har klart å få til det samme. Denne gangen tror jeg Apple også klarer å utvikle seg videre uten Mr. Jobs. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det jeg tror menes, er at rett etter Jobs død, gjør de akkurat imot det han alltid har ment. 3,5" var perfekt, og man trenger ikke 7" nettbrett pjatt.. 2 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Faen så kjedelig, iOS er rævva, ingenting nytt med OSX? Som er det eneste "Brukanes" fra apple.... Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Er det bare meg som legger merke til at "eierne" av produktene som vises frem i bildene, aldri sjekker mailen sin? 400 uleste er ganske drøyt... Men anyways, kommer garantert til å kjøpe iPhone hvis den kommer med større skjerm. Har aldri hatt iPhone før, da jeg nekter å betale rundt 5-6000 kr for en telefon med 3,5"/4" skjerm... Men 5" er absolutt optimalt for min del! 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 At folk elsker mobiler med 4.5"+ skjerm, og små tablets som Nexus7 og iPad mini viser jo bare hvor feil selveste Jobs også kan ta. Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Tenk om Apple lanserte en vanntett iPhone og samtidig konstruerte noe som tåler under 0 grader uten å slå seg av. DET hadde vært en mye større revolusjon enn at de utvider skjermen med 0,5".. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg