kimman Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvilket dyr tilfredsstiller hunkjønnet best? Har en diskusjon på gang her om hvilket dyr som tenker på/tar hensyn til sin kvinnelige partner når de har sex. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 kneleren er best til det... gir sexytime og et måltid samtidig. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Finnes ikke noe dyr på denne planeten som kan blidgjøre hunnkjønnet av sin art i sin helhet. Kvinner i dag føler seg stort sett mislykkede nesten alle sammen på grunn av alt de har å gjøre i vår kultur. De skal være kule og populære i tenårene, ligge med masse gutter, bli intelligente og sosiale i tyvårene, og deretter har de bare cirka 5 år på seg til å ha barn. Er de under 25 er de for unge, tøsete og løsslupne, og er de over 30 så er de medisinsk sett foreldet. Som 30 åringer skal de være perfekte koner, horer på soverommet, hushjelp, stelle barna, og jobbe fulltid i samme yrker som menn. Hadde jeg vært kvinne i dag hadde jeg meldt meg ut av rotteracet. 4 Lenke til kommentar
kimman Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Det var da voldsomt til aggresjon du har mot kvinner. Og jeg er ganske sikker på at det finnes noe dyr som kan tilfredsstille sin kvinne. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det var da voldsomt til aggresjon du har mot kvinner. Og jeg er ganske sikker på at det finnes noe dyr som kan tilfredsstille sin kvinne. Hvis du leser én gang til så ser du nok at det ikke er IMOT kvinner Det jeg sier er at dersom jeg var en kvinne i dag ville jeg blåst hodet av meg eller meldt meg ut av samfunnet fordi forventningene de står overfor er totalt urealistiske. Folk i vår kultur er aldri tilfredse med noe som helst fordi markedsføringskapitalismen ikke tillater det. Nye behov skal stadig oppfinnes. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Finnes ikke noe dyr på denne planeten som kan blidgjøre hunnkjønnet av sin art i sin helhet. Kvinner i dag føler seg stort sett mislykkede nesten alle sammen på grunn av alt de har å gjøre i vår kultur. [...] Forventningene er ikke større enn du lar de være. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Forventningene er ikke større enn du lar de være. Nja. Har man en sterk personlighet så er jo det stort sett riktig, men de fleste mennesker, og særlig kvinner, er veldig opptatt av hva andre kvinner driver med. Markedsføringen de siste 70-80 årene har hovedsakelig vendt seg mot dem. 2 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Såg ein hest og ei dame i ein video, ho såg ut til å like det "Hest er best?" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå