PF Treserget Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Høyreklikk på start-linjen og velg det. Eller så heter det task manager om du har engelsk os. Eller det Prosessorbruk ligger på 100 % og minne ligger på 7,82 GB, ingenting som har fryst enda, vil det avkrefte at det er noe feil med CPU? EDIT: Det står jo og i RealTemp at det er over 40 grader opp til "TJ MAX", som trulig er makstemperatur hvis jeg forstår det rett. Ligger fortsatt omtrent midt på 50-tallet i grader Celcius. Endret 16. februar 2013 av Treserget Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Prosessorbruk ligger på 100 % og minne ligger på 7,82 GB, ingenting som har fryst enda, vil det avkrefte at det er noe feil med CPU? Hvor lenge har den konstant stått på? Edit: regner med du ikke har klokka cpu? Endret 16. februar 2013 av MariusSR Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Hvor lenge har den konstant stått på? Nå shutta programmet ned igjen, men ser ut som det fortsatt kjører for prosessorbruk ligger fortsatt på 100 %. Den hadde vel kjørt i cirka 10 min eller noe nå uten problemer. Nå shutta det andre programmet og ned, men fortsatt 100 % prosessorbruk. EDIT: Nei, har ikke overklokka CPU. Endret 16. februar 2013 av Treserget Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Nå går jeg og legger meg, dere får skrive hva dere tror hvis dere vil, men vil ikke være tilgjengelig igjen før i morgen (trolig etter skiskytingstafetten). ;D Btw, takk for hjelpen hittil, hyggelig! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg ville ha installert Windows på nytt for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg ville ha installert Windows på nytt for å se om det hjelper. Det ville jeg også gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå