mandela Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) I følge sidene til Canon er denne skriveren kompatibel med dette papieret, men jeg får utelukkende jamming med det, virker at det er for lite fleksibelt eller for tykt rett og slett. Noen andre som har opplevd noe liknende med dette papiret? Kan noen anbefale et greit A4 papir som fungerer godt med Pixma MG skrivere? http://www.canon-europe.com/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MG5450/ Endret 15. februar 2013 av mandela Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Er papiret for tykt må du bruke åpningen på baksiden og ikke skuffen, dette sier jeg uten og hvite noe som helst om skriveren din Et tips: at det er greit å legge ved linker så jeg/andre ikke behøver og lete etter produktene selv. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Lenken forsvant før jeg postet , la til nå. Denne multifunksjonssaken har kun frontskuffer. http://www.canon-europe.com/Support/Consumer_Products/products/Fax__Multifunctionals/InkJet/PIXMA_MG_series/PIXMA_MG5440.aspx?faqtcmuri=tcm:13-995014&page=1&type=faq#The%20Paper%20Loaded%20in%20the%20Cassette%20%28Lower%29%20Is%20Jammed Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Det står i spesifikasjonene: Lower cassette: Plain paper: 64 - 105 g/m², Photo paper up to approx. 300 g/m² Upper cassette: Photo paper up to approx. 300 g/m² (Canon special media) Det står også i spesifikasjonene at MP101 skal fungere i nederste skuff så da er det nok noe galt med skriveren, fungerer MP101 i øverste skuff ?, putt i bare 1 ark når du tester. Endret 15. februar 2013 av Nautica Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Øverste skuff tar kun mindre papirstørrelser, så får ikke testet den der. Har prøvd med nederste skuff mange ganger nå og papiret går sånn ca halvveis inn før det sier stopp :/ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Flaut... Så ikke før nå at det arket jeg brukte var cover-arket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå