Gå til innhold

Supplementer, forbilder og doping

Anbefalte innlegg

Sier han med hulk hogan som avatar!

Neida, tviler på at corey har noe ønske om å gå etter å skape hat-kampanjer, det handler om å ikke bilder av folk som ser ut som dette (sjekk ut bitchtits og hgh-magen)

JEB_9239.jpg

på bøtter med gainer/proteinpulver når du aldri blir sånn rein, iallefall ikke i en alder av 40+ og iallefall ikke takket være lovlig kosttilskudd, hadde vært greit om det var snakk om sponsoravtale med British Dragon Pharmaceuticals (som faktisk kan gi sånne resultater) men ikke kreatin/gainer/whey.

Edit: Til sammenligning Øyvind Fjeldseth som på ingen måte har hatt genene imot seg etter 20+år med ren gym-trening samt ett par år av og på bol

76156_460346516525_587371525_6282059_6786018_n.jpg

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er feil å gå etter enkeltutøvere på denne måten. Det er med på å skape hat-kampanjer mot enkeltpersoner og går vel utover det jeg opplever som min private sfære. At han ble tatt for doping for tjue (20) år siden betyr ikke nødvendigvis at han har noe å gjøre med det den dag i dag.

I stedet for å bruke enkeltmennesker på denne måten i endeløse kampanjer, hvor det eneste man gjør er å skifte ut en boler med en annen "utatt" boler så burde man i stedet lage en obligatorisk info side på slike webshops som forklarer farene ved overdrevet bruk av aas.

Jeg er litt usikker på hva poenget ditt faktisk er, mener du det er ok at en kroppsbygger som har jukset seg til en stor kropp, kontra en ren kroppsbygger (som i start-innlegget) fortjener sponsorer pga. sin bolede kropp, altså juks?

Som Primer4 skriver så er jeg ikke ute etter å ta noen, det er ikke bodybuilderen sin feil at han får sponsorer, det er bransjen sin feil, og det er bransjen jeg vil ta på dette.

Hva ville du tenkt hvis feks. Arild Hulk Haugen hadde frontet kreatin med tittelen: "ta kreatin å bli som hulken!" ??

Og det finnes utallige webshops/forum/blogger som forklarer aas osv., og jeg sitter med inntrykk av at disse utgjør liten til ingen forskjell. Det som vil gjør at bransjen snur er at di taper penger på å bruke disse kroppsbyggerne som forbilder for sine produkter. Der har DU, jeg og alle som mingler på denne tråden en viss makt over forhandlerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...