ahaugronning Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg har et par vinflasker fra merket, "Christian Audigier", som jeg egentlig bare kjøpte på grunn av utseende på flaskene. Men jeg har sjekket litt rundt om på nettet uten svar, og det jeg lurer på er om noen vet litt om de? Varighet, smak, og slikt (har ikke tenkt å drikke de). Lurer spesielt på om hvor lenge de holder. Jeg har: rosevin, sauvignon blanc- og syrahvin. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Vel, de er så godt som udrikkelige.. 3 Lenke til kommentar
snabben112 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Holdbarheten på vin er ikke noe å begymre seg over.. de kan du ha liggende i 100 år og de er drikkbare. smaken har jeg ikke peiling på Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Holdbarheten på vin er ikke noe å begymre seg over.. de kan du ha liggende i 100 år og de er drikkbare Nåja.. Det er bare de aller, aller færreste og de beste av de beste vinene som holder seg hundre år, og det bare hvis de oppbevares riktig. Den aktuelle vinen er definitivt ikke i denne kategorien og blir bare verre jo lengre den ligger. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå