TheKims Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hei. Var på nett å brukte en strømforsynings kalkulator å fikk opp anbefalt 1550 watt visst jeg skulle kjøre tri sli med GTX660TI. Meg kjent så finnes det ikke så kraftige strømforsyninger, så jeg lurte på om en på 1200 watt er nok? Blir å overklokke CPU til rundt 4,6Ghz og kjøre 4-5 stk kabinettvifter. Har og en SSD og en vanlig snurredisk. Tenkte på å bestille denne her Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Har du skjermkorta eller skal du kjøpe? Ja, 1200w PSU burde holde Endret 15. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg har ett kort nå, men planlegger å kjøpe 1 til om en ukes tid. Blir ikke å kjøre tri sli med en gang, men vil gjerne ha muligheter for det når spillene begynner å bli mere kravstore. Lenke til kommentar
mna Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg har ett kort nå, men planlegger å kjøpe 1 til om en ukes tid. Blir ikke å kjøre tri sli med en gang, men vil gjerne ha muligheter for det når spillene begynner å bli mere kravstore. får det nå ikke til å komme no serlig over 900w (tar utgangsponkt i en 3770k @4.8mhz 1.4v) med nesten halvdaue kondensatorer men kommer litt an på cpu og andre komponenter du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå