Gå til innhold

Hvorfor begynner folk å drite overalt på et cruiseskip uten strøm?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Når jeg skrev innlegg nr 61, så var det ingen svar på innlegget som du siterte. Dette kan enkelt bevises av moderator via en kontroll av trådhistorikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ved å se på bildet i innlegg nr 59, så kan du se at det er 3 stk livbåter som ikke er blitt sjøsatt. Og på dette bildet så kan du se livbåter som er blitt sjøsatt fra styrbord side, og noen fra babord side. Jeg fant et bilde som også viser Costa Concordia i bakgrunnen, slik at du ikke kan nekte for at disse ikke er fra skipet.

post-217402-0-96899400-1361024119_thumb.jpg

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Ved å se på bildet i innlegg nr 59, så kan du se at det er 3 stk livbåter som ikke er blitt sjøsatt. Og på dette bildet så kan du se livbåter som er blitt sjøsatt fra styrbord side, og noen fra babord side. Jeg fant et bilde som også viser Costa Concordia i bakgrunnen, slik at du ikke kan nekte for at disse ikke er fra skipet.

post-217402-0-96899400-1361024119_thumb.jpg

Jeg har ikke sagt, at det ikke ble låret livbåter! Jeg kommenterte det første bildet, hvor du påsto at det var livbåter! Der var det ingen!

Men igjen, hvorfor diskuterer du dette med livbåter? Det har da ikke noe med tråden å gjøre. Les overskriften, på tråden! Jeg gidder ikke å kommentere livbåter mere. Din naive kverulering, får du fortsette aleine.

Endret av geco5
Lenke til kommentar

Påstår du at jeg ikke hadde greid å fylle litt vann oppi en bøtte, og drite oppi denne, og deretter gå ut på balkongen og fyre driten ut mot havet? Man må ikke ha doktorgrad for å gjøre noe så grunnleggende enkelt.

Du går ut f.eks. ifra at det er enkelt tilgang til både vann og bøtter.

Lenke til kommentar
Blir akkurat som på et kjøpesenter med 2-3 bad med toaletter, og tusenvis av personer (kunder og ansatte).

Det blir ikke akkurat som på et kjøpesenter fordi man som regel gjør sitt fornødne hjemme og ikke på kjøpesenteret. Det er kun et fåtall av kundene på et kjøpesenter som går på do der, både fordi de ikke oppholder seg lenge nok til at det blir aktuelt, og fordi mange ikke liker å gå på offentlige toaletter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Min spådom: situasjonen ombord var STERKT overdrevet av media.

Den kjøper jeg - og ser for meg at journalisten tenkte slik: Hvor er den mest hysteriske kjærringa, med blått hår, særs fuktige og rødkantede øyne, premenstruell, og med bh på snei ... hos henne kan jeg samle sinnsykt mange ekstra klikk ...

Lenke til kommentar
Noen mener visst at det finnes overhodet ingen bøtter på gigantiske cruiseskip, da kunne passasjerene ha drite oppi poser og KNYTE DEM IGJEN eller DUMPE DE PÅ SJØEN (miljøforurensning). Problem løst.

Alt er så enkelt når man ikke trenger å forholde seg direkte til situasjonen og dens realiteter selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror folk generelt er tøffere enn dette, men så fort luksusen forsvinner så VIL folk kjempe om den, det er dessverre de flestes natur...

Idiotene bruker også opp de få ressursene de har på få timer i troen på at hjelpen kommer umiddelbart.

Haha, lurer på om noen av de samme menneskene kan sitte å se på serier/filmer som walking dead og klage over dumme valg som karakterene gjør. Samtidig ville de bæsjet overalt og slåss om mat etter 12 timer på en strømløs båt. :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...