BenSin Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Du finner den på www.desertcombat.com. Nytt i 0.4: "Full Battlefield 1942 Version 1.45 Compatibility New Opposition Technical Pickup truck with .50 cal machine gun New Opposition Recoiless Rifle mounted on the pickup truck New Civilian cars New F-14 with 2 positions, Pilot and Bomber New Opposition SA-3 Sam Site New Opposition OSA anti ship Vessel Revised Tomahawk cruise missle code New F-15c fighter New Opposition Mirage Fighter Jet Revised all firearm code for realistic settings 3 new maps (DC Weapons Bunkers, DC Medina Ridge and DC Basrah) New M249 Model and viewpoint New PMK viewpoint PKM and M249 Tracers New Sound effects for explosions and bullets New Cockpit sounds New UH-60 sound New M-16/ AK47/ M249/ PKM sounds New Harrier Sounds New Dune Buggy Sounds Updated Spawns on Oil Field and Kafju Docks Updated Hind and BMP2 to be balanced Increaed Artillery Power but slowed down turret for accuracy and balance New A-10 Cockpit Revised Grenades againt heavy armour for balance Revised M249/PKM against helis and planes for balance Revised Stinger to be 2 shots for Helis and A-10/SU-25 (network lag may require 3 shots)" Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Supre saker! Bare litt synd nå at denne for øyeblikket kun er tilgjengelig for betalende FilePlanet-medlemmer. Aldri i verden om jeg vil ha noe med denne jallaorganisasjonen å gjøre...! Regner med at skikkelige linker vil komme i løpet av dagen. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Supre saker! Bare litt synd nå at denne for øyeblikket kun er tilgjengelig for betalende FilePlanet-medlemmer. Aldri i verden om jeg vil ha noe med denne jallaorganisasjonen å gjøre...! Regner med at skikkelige linker vil komme i løpet av dagen. Tull. Jeg laster ned for fulle mugger akkurat nå. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Link til nedlastning? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 fileplanet.com? er bare til å stå i kø i en halvtimes tid.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Vet at denne tråden er gammel, men skule bare komme med et tips: Når dere skal til å laste ned mods og stash, og dere må stå i kø, skal dere gjøre følgende: 1) Finn ut filnavnet på fila du skal laste ned - det bruker å stå mens du venter i kø 2) www.filemirrors.com 3) Søk etter filnavnet ( ikke ta med etternavn på fila (.exe.zip) ) 4) Se om du finner noen mirrors med fila på. Dette bruker jeg alltid å gjøre. Det kan kanskje ta noen timer fra releasen til fila blir lagt ut, men denne måten fungerer perfekt hvis det er noen dager siden releasen. Bruker å få minst 20 mirrors på DC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå