Niklasp Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hollywood har hoppet på nerdetrenden. Nå lager de en Google-film Lenke til kommentar
realbunny Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Kommer den ut på kino her i Norge? Netflix om 2 år? Jeg vil se den, men ikke vente til DVD kommer ut. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Vanskelig å si. Norge er ikke på lista til imdb, men kanskje ta danmark og sverige som pekepin? http://www.imdb.com/title/tt2234155/releaseinfo?ref_=tt_ov_inf Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Ser dårlig ut . For de som ikke har sett "The Social Network", så kan den anbefales på det sterkeste. Utrolig bra drama av David Fincher ... Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 "Proffesor Xavier?" xD Kun jeg som holdt på å le meg ihjel der? Lenke til kommentar
ragnarlillemark Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Min klare nerdefavoritt er Chuck. Lenke til kommentar
Kritisk_Mann Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Korreksjon: Hollywood har IKKE hoppet på nerdetrenden, de har bare ikke en dritt å lage film om. Det er derfor de kaster sammen elendige remakes av filmer som allerede er så bra som de kan bli og lager film om absolutt alt! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Syns den ser bra nok ut til å se på kino Dessverre er Norge som alltid flere måneder bak verdenspremieren og det kan fort hende at filmen kommer i DVDRip på bukta før den kommer på kino her, da er det alltid man orker å vente på kinoen. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Er det to forskjellige personer som har skrevet overskrift og artikkel her? Overskriften sier Hollywood, som høres rett ut. I teksten står det skrevet Holywood som er en plass i utkanten av Belfast. Har mindre tro på at det er plassen for en komedie fra USA. Det virker som om terskelen for å skrive artikler med skrivefeil blir lavere og lavere ettersom årene går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg