jeps79 Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 hallo, har noe gammel vhs filmklipp som jeg tenkte å "rippe". må jeg ha et eget kort for dette, eller er det noen form for video inn på HD 6870? (jeg har to stk, om det skulle ha noe å si. evt tips til hva jeg må kjøpe for å få det til. Mvh Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Det du trenger er et Capture Card, siste skjermkort som kunne doble som både capture card og skjermkort var All in Wonder HD som kom ut for 5 år siden og det var ganske low-end på den tida. 1 Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Noen forslag til et slikt kort? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 19. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 Dette er helt greit. http://www.prisjakt.no/product.php?p=433404. Kobles til VHS spilleren med kompositt eller S-video. Kobles til en USB på PC-en. Det finnes flere fra litt mer enn 100 kr til 1 400 kr, alle USB. Det enkleste - så slipper man å åpne maskina. 1 Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2013 perfekt, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå