N* Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg kom nettopp på et nytt ord: elektrosjaman. Svar på hva ordet over er, og kom med et nytt ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 En sjaman er vel en slags trollmann eller åndemann som etter sigende har kontakt med de åndene som påvirker menneskene. Akkurat hva en elektrosjaman er vet jeg ikke, men kanskje en elektrotrollmann? Vanskelig å si. Høres ut som et oppkonstruert ord. For øvrig synes jeg et kriterium for å delta i denne ordleken, må være at det ikke er lov til å bruke hjelpemidler. Jeg slår til med et adjektiv der definisjonen av ordet er veldig lett å finne, men håper at man kan unngå dette. Sønderrivende. Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Dæven steike! Det er å debuffe "sunder armor" i wow! Haha! Noen mobs kan gjøre det. Og de må man drepe først. Ødeleggende er det vel. Min tur: Solveigslandelse, og tilbake. Evnt Jordlanding, på et spirituellt plan. Lenke til kommentar
kirrjju Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Romvesen eller noe som kommer til jorden Dramysko Lenke til kommentar
N* Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Akkurat i det du drar en sko, fyllt opp med dram, mot deg. Manitouklipp. Her er jeg på jakt etter ett ord som eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå