nilsso Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hei. Var usikker på hvor jeg skulle poste dette, prøver her. Jeg har et program som lager en konfigurasjon til seg selv ved navnet: AN.cfg, som er mine initialer, jeg vil ha endret dette, jeg har prøvd å endre brukernavnet til login på pcen til Alek, men fortsatt samme problemet ved at den lager "AN.cfg", selv om jeg reinstaller programvaren. Noen idèer om hvor jeg kan få programmet til å skifte på navnet den gir til konfigurasjonen den lager? Programvaren har ingen valg angående det, så jeg regner med det har noe med pcen sitt/sin navn/ID å gjøre. Takk. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Sikker på at det ikke er helt tilfeldig og at AN er en forkortelse for hva konfigfila inneholder? Og hvorfor vil du ha et annet navn på denne i utgangspunktet? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Sikker på at det ikke er helt tilfeldig og at AN er en forkortelse for hva konfigfila inneholder? Og hvorfor vil du ha et annet navn på denne i utgangspunktet? Sjekket med min bror sin PC, konfigurasjonen fikk navnet til brukeren på PC'en. Personlige grunner. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Og du bare MÅ lage en bruker som reflekterer ditt reelle navn? Prøv å lag en ny bruker til deg selv og kopier over innstillingene. Mulig bruker kan renames, men dette får du google deg frem til. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Personlige grunner???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå