Joachim_F Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Den nye verden ligger for dine føtter. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 En mer avansert versjon av gamle Seven Cities of Gold. Slett ikke dumt. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Dette har potensiale. Jeg syntes det har vært store hull i sjangeren for turbasert strid. X-COM-serien har ikke tiltalt meg på mange år, siste store opplevelsen må vel ha vært Silent Storm. Vi som nå har spilt i 25-30år trenger tur-basert og ikke bare sanntid, det er veldig stressende Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Veldig bra med et rollespill som har en historisk bakgrunn. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Støttet det på Kickstarter, og gleder meg til det blir ferdig. Tror ikke det blir årets beste spill akkurat om demoen var noe å gå etter, men absolutt verdt pengene. Spillet kommer ut på GOG også, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 En mer avansert versjon av gamle Seven Cities of Gold. Slett ikke dumt. Og hvordan pokker får du det til å stemme? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Håper dette ligner endel på de gode gamle Jagged Alliance-spillene Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Og hvordan pokker får du det til å stemme? Da forutsetter jeg at du kjenner til Seven Cities of Gold fra 1984. Hvis ikke er Wiki her. Kort oppsummert: 7CoG har rekruttering av mannskap, innkjøp av forsyninger, vandre-rundt-i-byen-mellom-forskjellige-bygninger, havreise, landreise, utforskning, kjemp-eller-bli-venn-med-innfødte, skattejakt osv. Høres dette kjent ut hvis man leser artikkelen? Derav min post om at Expeditions: Conquistador er en mer avansert versjon av C64-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå