Gå til innhold

Ukens tilbud > Ukens Anbefalinger på Komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, begrepet "tilbud" brukt i markedsføring har jo blitt mer eller mindre synonymt med "rabatt". I og med at ikke alle produktene de har hatt på "ukens tilbud" har vært rabatterte, såvidt jeg vet, er kanskje "ukens anbefalinger" en mer dekkende beskrivelse.

Inne på "ukens anbefalinger"-siden skriver de selv:

"På denne siden har vi samlet noen av de beste produktene fra denne ukens kampanjer slik at det blir enda enklere å få oversikt!"

Slik jeg forstår det vil de da fortsette med ukentlige kampanjer, men unngår det noe misvisende begrepet "tilbud" da ikke alle kampanjevarer nødvendigvis er rabatterte.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Høres litt merkelig ut for min del, når en vare er i "kampanje" forventer jeg at den er billigere enn vanlig, men slik er det altså ikke lenger.

Så nå blir ukens anbefaling / varer i kampanje, kun et sted de gir noen varer som de vil bli kvitt ekstra oppmerksomhet?

Lenke til kommentar

ganske enig med deg unwill.

"ukens tilbud" har vert ei fast og god spalte. ikkje alltid så mykje å juble over på rabatt og avslag fronten, men litt har d vert:)

sitter veldig med samme følelse "ukens anbefalinger" bare er varer dei gir litt ekstra oppmerksomhet og reklame. kan ikkje sei eg ser noe særlig til tilbud og reduserte priser der inne.

savner allerede den gamle "-12%" og "før 1.249,-" merkene:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...