Multiverktøy Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 går vg1 studiespesialisering. vurderer og ta ekstra fag til neste år. hvis jeg får 4 i det faget jeg tar som ekstra, vil det da trekke ned sjangsen for og komme inn på videre utdanning hvis jeg har 4,5 i snitt? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Bare til å dele på 1 til det, hvor mange fag har du? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 10 fag i år, usikker på hvor mange det blir til neste år. vet at snittet synger, men er det bare snittet som teller, verker merkelig om ekstra fag kan minke sjansene Lenke til kommentar
War Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Du øker jo sjansene med at du har et fag som det kreves for å komme inn / øker mulighetene. Men ja, du må ha 5-6 for å beholde eller øke snittet. Da er det ikke tatt med at du kan gå litt ned i andre fag pga arbeidsmengden. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvis du har for mange fag kan du velge å sette en karakter utenfor poengberegningen, forutsatt at karakterene i de andre fagene oppfyller kravet for generell studiekompetanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå