Tanoy Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Det som et så merkelig er at alt funket før uten at jeg måtte gjøre noe i ruterinnstillingene Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Nå har jeg gjort som du sa, og har fortsatt det samme problemet. -.- Dritt Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) http://bildr.no/view/1394729 Er det ikke sånn det skal se ut? Fortsatt funker ikke nettet Har nullstilt alle nettverksinnstilingene på ipaden, er det noe annet jeg skal nullstille? Endret 17. februar 2013 av KevinMM Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 For å teste så skrur du av kryptering på router og sjekker om det funker da, noe det definitivt skal. Så kan du skru på kryptering et og et hakk. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 føler meg så dum, men hva er kryptering? Gjør jeg det på pcen eller? :-P Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Blir så irritert, ååå. Funker det å kjøpe ny ruter? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Du må logge inn på routeren og finne noe som heter trådløs sikkerhet, altså der du definerer passordet du må oppgi for å kunne koble opp mot routeren med en maskin. Der inne har du mulighet til å sette flere nivåer, WEP, WPA-PSK, WPA2-PSK etc. Hvis du skrur av denne funksjonaliteten så skal du kunne koble opp uten passord, hvis det funker så skrur du på WEP, funker det så justerer du opp til WPA etc. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Men jeg vil jo ha passord på nettet, jeg bruker WPA2-PSK. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Jada jeg skjønner det, men for å teste så skal du skru det av for å se om du klarer å koble mot router uten kryptering. Det kalles å feilsøke. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Dans Dans på bordet. Fikk det til. Jeg koblet fra forsterkeren til ruteren... Skjønner ikke hvorfor det var den som laget feilen.. Men jeg har jo lyst til å bruke den forsterkeren? Er det bare å koble den til igjen. Takker for hjelpen alle samme (Y) Men nå var spørsmåle om den forsterkeren.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hva slags forsterker? Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=751411 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 For å være helt ærlig så var det vel umulig å vite at du hadde den tilkoblet. Du får prøve å koble til bare EA-N66 direkte i PC og sette den opp som aksesspunkt med et unikt navn. Deretter kobler du den til en av lanportene på routeren. Det er et resethull på undersiden av EA-N66 om du får trøbbel med at den låser seg. Anbefaler at du legger inn siste firmware versjon 1.0.1.7f fra Asus på EA-N66: http://www.asus.com/Networking/EAN66/#support_Download_30 Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Sorry, trodde jeg skrev at jeg hadde en forsterker utenom. Men nå har jeg fått alt til å funke. Takker alle man alle for hjelpa jeg fikk. Nå er jeg fornøyd og skal ikke mase mer. :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå