hean Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 -3554 kroner på konto i dag. det var da som svarte!! hjelper at jeg vant 600 dollar på poker i går og 2000 kroner på tipping i dag da. Haha, til pass for deg du... nå ga plutselig nicket ditt mening også 2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Neste stopp: Luksusfellen. Slike feil blir alltid oppdaget. Bankene har jo noen som avstemmer konti. 1 Lenke til kommentar
Kriminalitet Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 nicket mitt ga mening? hva mener du med det? er jeg kriminell pga jeg bruker penger som er på min egen konto? er bare snakk om 4 lapper.. jeeesus... mange 12åringer her inne føler jeg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 mange 12åringer her inne føler jeg Sier gutten er 12 inlegg... 2 Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 nicket mitt ga mening? hva mener du med det? er jeg kriminell pga jeg bruker penger som er på min egen konto? er bare snakk om 4 lapper.. jeeesus... mange 12åringer her inne føler jeg Helt enig med deg... mange 12-åringer her ja Heldigvis ville ingen voksne fornuftige mennersker bruke penger på kontoen sin hvis de ikke visste hvor de kom fra selv om det var 10 kr eller en million. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg har selv fått penger inn på konto jeg ikke har visst hvem det er fra, jeg sjekket opp kontonummeret på nettbanken, og sendte pengene tilbake. Er det ENESTE riktig å gjøre. Tilpass for deg at du nå har minus på kontoen TS. En veldig uvoksen oppførsel å bruke opp penger man ikke veit kommer fra. Regner med at hvis du hadde funnet en lommebok med 4000 kr på bakken, så hadde du mest sannsynlig brukt opp de pengene også. Lenke til kommentar
Kriminalitet Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Pfft. Hvorfor ikke? Når jeg har 0 problemer med å betale tilbake om de skulle bli trekt så ser jeg virkelig ikke hvorfor jeg skal la være å bruke de. Jeg har selv fått penger inn på konto jeg ikke har visst hvem det er fra, jeg sjekket opp kontonummeret på nettbanken, og sendte pengene tilbake. Er det ENESTE riktig å gjøre. Tilpass for deg at du nå har minus på kontoen TS. En veldig uvoksen oppførsel å bruke opp penger man ikke veit kommer fra. Regner med at hvis du hadde funnet en lommebok med 4000 kr på bakken, så hadde du mest sannsynlig brukt opp de pengene også. Haha seriøst? Desse pengene KOM IKKE fra et ukjent kontonummer. Det var en feil fra banken sin side. Og selfølgelig hadde jeg brukt pengene om jeg fant en lommbok med 4k i. Faen er det slags folk som henger her inne? Sosialister alle sammen.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Folk med vett i hodet holder på inne her. I hvertfall mesteparten Endret 16. februar 2013 av Kabom 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Dette må vel være trolling? Hvis ikke er det nok trygt å si at du er en løk. 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Som man reder, ligger man. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Og selfølgelig hadde jeg brukt pengene om jeg fant en lommbok med 4k i. Faen er det slags folk som henger her inne? Sosialister alle sammen.. ...og der ga nicket ditt enda mer mening 2 Lenke til kommentar
Driiper Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Dette må vel være trolling? Hvis ikke er det nok trygt å si at du er en løk. this Lenke til kommentar
Kriminalitet Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg er en løk fordi jeg bruker penger på min egen konto? og jeg er en løk pga jeg hadde brukt 4k om jeg fant de på bakken? latterlig Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Betalte husleige til feil konto en gang, såg aldri noe til de pengene igjen. Banken har ikke lov til og gi ut opplysninger til kontoen jeg betalte til så vet ikke hvem som fikk pengene en gang. Men uansett banken kunne ikke gjøre noe.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg er en løk fordi jeg bruker penger på min egen konto? og jeg er en løk pga jeg hadde brukt 4k om jeg fant de på bakken? latterlig Vi snakker om i en lommebok.... der er ligger også informasjon om eier, er det latterlig eller bare ærlig? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Pfft. Hvorfor ikke? Når jeg har 0 problemer med å betale tilbake om de skulle bli trekt så ser jeg virkelig ikke hvorfor jeg skal la være å bruke de. Du har ikke råd til å betale de tilbake når du er nødt til å ty til et forbrukslån. er ikke verre enn å ta opp forbrukslån Lenke til kommentar
Kriminalitet Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 profit på poker i dag: 1720 dollar. profit på tipping: 3650 kr å betale: 4000 tror ikke du jeg har råd? da tar du rimelig feil Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) profit på poker i dag: 1720 dollar. profit på tipping: 3650 kr å betale: 4000 tror ikke du jeg har råd? da tar du rimelig feil Jepp... for slikt tror vi på Endret 16. februar 2013 av Nasciboy 6 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) :nei2: - god trolling krever litt av trollet - noen feiler helt Endret 16. februar 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Kriminalitet Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 wow, nei å vinne ca 10 000 på poker en dag er jo umulig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå