vegge Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Passer Thermaltake chipsetkjøler, Crystal Orb på mitt MSI Geforce 2MX400 64MB AGP skjermkort? http://www.msi.com.tw/products/multimedia/...a/spec/8826.htm Ser kjøleren festes med pushpin..!? Ellers lurer jeg på om jeg må bruke termisk lim for å feste kjøleribbene (Thermaltake Memory Cooling Kit ) Det er jeg vel ikke nødt til - det følger jo med noe klistergreier. Spørsmålet er om Artic Silver Thermisk lim gir mye bedre effekt!? _________________ AMD T-bird 1.4GHz MSI K7MASTER 512MB Apacer DDR MSI Geforce 2MX400 Aopen Maxi 300W (HX08) [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-02-13 21:43 ] Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Den Viften er bra, og du trenger ikke noe Termisk lim, men Artic Silver ja. Jeg har ikke har bare original kjøler. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Takk for at noen endelig svarte. Jeg har bare en original kjøleribbe på kortet, men satser på litt mer kjøling før jeg overklokker kortet! Thanx :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå