Spirograf Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Du er klar over at Xbox 360 kontrollern har blitt endra på sånn at man kan vri på d-padden slik at det blir en ekte d-pad? Eksempel (2:26 i videoen): Nei, det var jeg ikke klar over. Er det sånn på de originale som følger med konsollen nå også? Er en stund siden jeg kjøpte min. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Nei, det var jeg ikke klar over. Er det sånn på de originale som følger med konsollen nå også? Er en stund siden jeg kjøpte min. Det aner jeg ikke, da jeg kjøpte Xboxen min for lenge sia selv. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Du er klar over at Xbox 360 kontrollern har blitt endra på sånn at man kan vri på d-padden slik at det blir en ekte d-pad? Eksempel (2:26 i videoen): Nå bruker jeg så godt som aldri D-paden, så jeg er litt nysjerrig; Hva godt gjør det at man kan rotere på d-paden? Ser ikke noen praktiske fordeler med det første. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Den blir stående i samme retning, men når du vrir så stikker krysset opp. Vrir du tilbake blir den liggende flatt med resten av kontrollen. Når det er sagt så er det en totalt unyttig funksjon, som sikkert er grunnen til at MS kun har gjort dette med Special Edition kontrollere.. Lenke til kommentar
LoxDrock Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Den ser kul ut men litt tykk? 1 Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det var ihvertfall koselig å se at det bare var touchscreen og ikke en liten skjerm. De ønsker heller å bruke Vita som en skjerm slik som Wii-U kontrollen. Bra valg. Touchpad vil uansett kanskje bringe mus og tastatur til PS4 som vanlig gamepad input. Dette tror jeg mange vil like som et alternativ. Masse spill jeg heller bruker vanlig gamepad med, men det er også en god del spill jeg foretrekker å bruke et tastatur for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå