Allt í lagi Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jaja, nå blir det vel 1200 kroner dyrere fordi ps4 kontrollen skal ha en skjerm. Skikkelig langt de har kommet... Det er ingen skjerm, men en touchpad. Koster fint lite sannsynligvis. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Finnes værre ting enn nynorsk ja, designet på den kontrollen der er en av de. Helt klart en tidlig prototype det der, det oser Nille-produkt lang vei av hele greiene altså. du får bare holde deg til den der cherry key deluxe kryptonite keyboardet og designer musa di til 5000kr da vettu din pc-elitist.... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 jeg har store hender og har ikke noen problem med playstation kontrolleren... men xbox kontrolleren derimot har jeg problemer med. får gnagsår av batteri pakken, og når spakene ikke er symtriske så får jeg krampe i tommelene. så når du sier at playstation kontrolleren er for små så betviler jeg dette sterkt.. fordi jeg har store hender og bruker sko størrelse 49. Jeg kan spille med playstation-kontrolleren, men 360-kontrolleren er større og sitter bedre i hendene mine. Godt mulig du har større hender enn meg, men for meg er 360-kontrolleren en sikker vinner. Skulle vært mulig å få kjøpt tilpassede kontrollere, som er tilpasset ergonomisk ens egen hånd! Det hadde nok vært god business mot gamer-markedet. Lenke til kommentar
mikrokstad Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Den er jo ikke trådløs engang ?! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Den er jo ikke trådløs engang ?! Hørt om utviklingsverktøy? 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Er det ingen her som vet hva en Prototype er ? 1 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Er ikke sikkert det er en prototype engang. Det er snakk om fem dager folkens, så vil etter all sannsynlighet Sony vise frem PS4. Blir utrolig spennende! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) du får bare holde deg til den der cherry key deluxe kryptonite keyboardet og designer musa di til 5000kr da vettu din pc-elitist.... Da har du rett og slett ikke vært på dette forumet lenge nok. Eller ihvertfall ikke fulgt med, siden du kommer med slike idiot utsagn Har på følelsen av at jeg har ett litt bredere konsoll spekter enn deg, basert på tidligere innlegg fra deg. Bare spekulasjoner selvsagt.. Endret 15. februar 2013 av Mala 4 Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Forhåpentligvis er ikke dette fjernkontrollen til PS4. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Er det ingen her som vet hva en Prototype er ? Satt akkurat å klødde meg i hodet å lurte på hvorfor folk skriver så mye rart...tror folk må google hva det er for noe Endret 15. februar 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Satt akkurat å klødde meg i hodet å lurte på hvorfor folk skriver så mye rart...tror folk må google hva det er for noe Selvom det er en prototype betyr ikke det at den trenger å skille seg vesentlig(eller i grunn i det hele tatt) fra det endelige produktet. Dette bildet dukket tross opp nå, bare et par dager før konsollen "antaklig" skal annonseres. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Hvorfor ikke kopiere Xbox-kontrolleren? Beste kontrolleren å bruke over tid, selv om den kunne vært mer presis (D-pad'en spesielt) Du er klar over at Xbox 360 kontrollern har blitt endra på sånn at man kan vri på d-padden slik at det blir en ekte d-pad? Eksempel (2:26 i videoen): Endret 15. februar 2013 av malmern Lenke til kommentar
qwert Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det har blitt postet et annet bilde som ser mye bedre ut. Uklart om dette er an annen kontroller eller om den bare er mer fotogen fra denne vinkelen. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 De kunne ha lagt ut bilder av skulder knappene å. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Syns fortsatt det ser ut som billig kina-plast altså. Men jeg nekter å tro den vil se slik ut da. Endret 15. februar 2013 av Mala Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 .. så de stjal ideen med trykkflaten fra ouya, men jeg skjønner fortsatt ikke hva det skal brukes til. En unnskyldning for å legge inn plagsomme minigames? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 .. så de stjal ideen med trykkflaten fra ouya, men jeg skjønner fortsatt ikke hva det skal brukes til. En unnskyldning for å legge inn plagsomme minigames? Sånner påstander er patetisk akkurat nå, vent med official realese 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Sånner påstander er patetisk akkurat nå, vent med official realese Man bør vente med tilbakemeldinger til selv den minste mulighet til å påvirke det endelige produktet har forsvunnet for godt? AtW Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Ja, er sikker på at Sony toppene følger denne tråden med argusøyne. 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 .. så de stjal ideen med trykkflaten fra ouya, men jeg skjønner fortsatt ikke hva det skal brukes til. En unnskyldning for å legge inn plagsomme minigames? Trykkflater har vi da vitterlig hatt på laptopene våre siden forrige århundre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå