Gå til innhold

Er dette PlayStation 4-kontrollaren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes værre ting enn nynorsk ja, designet på den kontrollen der er en av de. Helt klart en tidlig prototype det der, det oser Nille-produkt lang vei av hele greiene altså.

du får bare holde deg til den der cherry key deluxe kryptonite keyboardet og designer musa di til 5000kr da vettu din pc-elitist....

Lenke til kommentar

jeg har store hender og har ikke noen problem med playstation kontrolleren... men xbox kontrolleren derimot har jeg problemer med. får gnagsår av batteri pakken, og når spakene ikke er symtriske så får jeg krampe i tommelene. så når du sier at playstation kontrolleren er for små så betviler jeg dette sterkt.. fordi jeg har store hender og bruker sko størrelse 49.

Jeg kan spille med playstation-kontrolleren, men 360-kontrolleren er større og sitter bedre i hendene mine. Godt mulig du har større hender enn meg, men for meg er 360-kontrolleren en sikker vinner.

Skulle vært mulig å få kjøpt tilpassede kontrollere, som er tilpasset ergonomisk ens egen hånd! Det hadde nok vært god business mot gamer-markedet.

Lenke til kommentar

du får bare holde deg til den der cherry key deluxe kryptonite keyboardet og designer musa di til 5000kr da vettu din pc-elitist....

Da har du rett og slett ikke vært på dette forumet lenge nok. Eller ihvertfall ikke fulgt med, siden du kommer med slike idiot utsagn :)

Har på følelsen av at jeg har ett litt bredere konsoll spekter enn deg, basert på tidligere innlegg fra deg. Bare spekulasjoner selvsagt..

Endret av Mala
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Satt akkurat å klødde meg i hodet å lurte på hvorfor folk skriver så mye rart...tror folk må google hva det er for noe :p

Selvom det er en prototype betyr ikke det at den trenger å skille seg vesentlig(eller i grunn i det hele tatt) fra det endelige produktet. Dette bildet dukket tross opp nå, bare et par dager før konsollen "antaklig" skal annonseres.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kopiere Xbox-kontrolleren? Beste kontrolleren å bruke over tid, selv om den kunne vært mer presis (D-pad'en spesielt)

Du er klar over at Xbox 360 kontrollern har blitt endra på sånn at man kan vri på d-padden slik at det blir en ekte d-pad?

Eksempel (2:26 i videoen):

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...