Øystein.F. Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ryktemølla går før Sony sin pressekonferanse neste veke. Les hele saken Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Så helt klart bedre ut å holde i, men kan ikke si at jeg ser noe poeng i touch-skjermen... 1 Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Så litt tykk ut, bare den ligger like godt i hånden som de originale bryr jeg meg ikke så mye om utseende Lenke til kommentar
Barack Obama Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Håper det Ser awesome ut Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Den så nå veldig liten og klumpete ut på bildet. Synes de kunne ha lansert litt flere størrelser på kontrollene, så folk som meg med store hender å kan spille. 3 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Urch, håper inderlig at det ikke er designet som kommer ut til kunden. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hadde vært fornøyd om de bare brukte designet på PS3 kontrolleren, men endra på triggerene sånn at de ikke buler ut men heller støtter opp om fingrene slik at de ikke sklir av så forbanna lett! 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Stick-ene så bra ut, ikke like glatte og vonde å bruke som i tidligere versjoner av PS. Skjermen kan vise f.eks. batteritid, antall venner logget på, meldinger eller annen info fra spill du spiller. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg syntes den ligner litt for mye på et leketøy for at jeg skal tro at den er ekte. Stikkene ser ut til å ligge for langt ned i forhold til vinkelen på hånda også, nei, jeg har mine tvil.. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvorfor ikke kopiere Xbox-kontrolleren? Beste kontrolleren å bruke over tid, selv om den kunne vært mer presis (D-pad'en spesielt) 4 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Hahah, den touch screenen minner meg om alle gimmick greiene som var med til Atari, Sega osv i "gamle dager". Endret 14. februar 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvorfor ikke kopiere Xbox-kontrolleren? Beste kontrolleren å bruke over tid, selv om den kunne vært mer presis (D-pad'en spesielt) Da må man ihvertfall fjerne batteriklumpen under, noe av det jævligste som finnes. Knagsårboks fra helvete. 8 Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Tydelig at dagens konsollprodusenter ikke klarer å overgå hverandre, minner mer om en kontroll fra 84. Utseendemessig iallefall.. Skal ikke skyte på meg brukervennligheten enda! Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det eneste de trenger å fikse på med det gamle designet er skulderknappene, og kanskje gjøre noe med spakene. Ellers er det bare bra. Sony har allerede et flott kontroller-design som ligger godt i hånden, samtidig har de en av de bedre D-padene. De trenger ikke virkelig ikke å gjøre så mye med det. Touch-overflaten kan like greit være der så lenge den ikke er i veien. 2 Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hvorfor ikke kopiere Xbox-kontrolleren? Beste kontrolleren å bruke over tid, selv om den kunne vært mer presis (D-pad'en spesielt)Da må man ihvertfall fjerne batteriklumpen under, noe av det jævligste som finnes. Knagsårboks fra helvete. Enig i det, men med dagens batteriteknologi er det fullt mulig. Sony har heller ikke samme fokus som MS har/hadde, at batteripakken skulle funke på tvers av kontrollertyper Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Da må man ihvertfall fjerne batteriklumpen under, noe av det jævligste som finnes. Knagsårboks fra helvete. Hva mener du? Den er ikke i veien for fingrene når en holder kontrollen normalt? 4 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Da må man ihvertfall fjerne batteriklumpen under, noe av det jævligste som finnes. Knagsårboks fra helvete.Hva mener du? Den er ikke i veien for fingrene når en holder kontrollen normalt? noen liker og spille med teknikken "claw" f.eks. og da er den i veien. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Må si jeg like xbox 360 kontrolleren med ledning mer enn den trådløse på grunn av at batteripakken ikke er der. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Her har iaf Nintendo gjort 1 ting riktig, igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå