MagneH Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ser at dette kameraet kostar 1029 USD (ca 7200 NOK) på AllStarCamera Hvis du bestiller fra USA, pass på at du bestiller PAL-versjon, og ikke NTSC. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Hmmm... Pga litt trang økonomi for tida, har eg bestemt meg for å gå for TRV33 eller PC105. Utifrå prisguiden kan eg sjå at TRV33 har analog inn, noko PC105 ikkje har. Kva er eigentleg analog inn? Eg har jo eit gammalt analogt kamera, og viss analog inn gjer at eg kan bopla dette til det nye kameraet, vil eg gjerne ha eit kamera med analog inn. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 PC105 har analog inn. Slik at du kan ta opp på kamera frå analoge kilder, f.eks. videospelar, TV o.l. (Analog inn - ofte sånn gul kontakt :-) ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Alle Sony kameraer er vel utstyrt med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå