Gullars Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hei Eg vurderer å kjøpa meg eit digitalt videokamera. Kameraet skal helst vera lite og kompakt, og ha ein del effektar innlagt. Prisen bør vera lågast muleg, men i alle fall ikkje over 10 000 kroner. Helst under 8000... Kva er det å anbefala innanfor denne prisklassa? Det viktigaste er jo sjølvsagt kvaliteten på biletet, men lyden er óg viktig, ettersom det blir ein del brukt til konsertopptak. Eg har FireWire-kort på pc'en. Kva meir treng eg for å redigera? Alle svar blir mottkne med takk Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Heisann jeg har ett videokamera tilsalgs, vet ikke helt hva slags størrelse du er ute etter men du kan kikke på finn.no der ligger en del info og bilder. Det er ett Sharpkamera. Håper på å høre fra deg. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Hei Hadde forsåvidt tenkt meg nokre anbefalingar, eg... Men kva kamera er det du har? Kva funksjonar har det? Pris? Er det elles nokon som kan anbefala meg noko? Lenke til kommentar
isen Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Sony trv33 er et bra vidoekamera. Det koster for tiden ca 6700. Trv33 vant testen på www.dinside.no/data. Jeg har selv tenkt til å kjøpe meg et slik. Mvh Isen Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har også lenge vurdert sony trv33, men nå har pc105 kommet, men det koster nesten 9000,- Har mest lyst på trv38, men det er vist ikke mulig å få tak i her i norge. Det er samme kamera som trv33, men med 3.5" skjerm. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Hei Takk for tipsa! Korleis er lydkvaliteten på TRV33? For meg er det nesten viktigare enn sjølve biletet, ettersom eg gjer ein del musikkopptak. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Er det nokon som kan forklara meg skilnaden mellom TRV33 og PC105? Det ser jo ut som om PC105 er eit mindre kamera, men kva med lydkvalitet og effektar? Kva følgjer med av tilleggsutstyr til desse kamera? Likte "look'en" på PC105 Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Sony DCR-PC120 dei som har peiling, kan jo ta dette med i samanlikninga óg. Såg bra ut 8) Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Her kan dere sammenligne litt selv: www.sonystyle.no Sony DCR-PC120 har vi på skolen, veldig bra kamera. Men er ikke av de nyeste. Selv ville jeg valgt trv80 før dette. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 hmm... noko eg la merke til på den samanlinkninga var at TRV80 ikkje har nightshot.... vil ikkje kvaliteten om kvelden bli dårlegare då, enn med t.d. PC120? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Okey... Er komen så langt at eg har bestemt meg for TRV80, PC105 eller PC120. Har f.eks. alle nightshot? På sida som berntmh gav meg, stod det at TRV80 ikkje har. Korleis er lydkvaliteten på dei ulike? Vil den bli betre om eg kjøper ein mic? (noko å anbefala der?) Kom med alt pro/contra Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hvis det er veldig viktig med bra lyd, så bør du bruke ekstern mic. Synes det var rart at det ikke var nightshot på trv-80. Men blir uansett bare grønne bilder med nightshot. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Det er nightshot på TRV-80. Har kameraet sjølv... Det vert grønne bilete ja. Det einaste negative med TRV-80 som eg har lagt merke til, er at det vert litt tungvint med touch-skjerm. Å måtte trykke på skjermen for å gå inn på dei forskjellige menyfunksjonane er litt stress. Veit ikkje om PC-105 og 120 har touch-skjerm, men det kan du jo finne ut. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ville da valgt trv-80 uten tvil. Tror ikke PC120 har touch-skjerm, men PC105 har vel det. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Det blir nok TRV80 då ja... Var den nightshoten som fekk meg til å lura på det... Er det nokon som kan anbefala meg ein ok ekstern mic då? Helst ikkje så alt for dyr, men slik at eg kan få greie konsertopptak. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Hmm... Ser at dette kameraet kostar 1029 USD (ca 7200 NOK) på AllStarCamera http://www.allstarcamera.com/cgi-bin/categ...i?item=DCRTRV80 Det billegaste eg kan finna ut av prisguiden til AKAM er 10995,- Nesten 4000,- i prisskilnad :o Eg har ikkje sjekka om det er muleg å bestilla frå denne sida til Noreg, men om det er muleg, er det i så fall nokon som har erfaringar med dei? Er det andre lands som er billegare enn Noreg på kamera? Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Her er 2 forslag: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...14&GrpID=7&s=pl http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...14&GrpID=7&s=pl Har ikke noen erfaring med disse, men det er det sikkert andre som har. Har prøvd en som ligner på den første, men er ikke sikker på om det er den samme. Uansett fungerte den utrolig bra. Med toll og avgifter er det vel ikke mye å spare med å handle fra andre land. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Hei, og takk for kjapt svar :smile: Er sikkert ikkje dumme dei mikrofonane der, nei, men er det nokon som kan forklara meg skilnaden? var litt vanskeleg å sjå noko utifrå dei bileta som var på komplett... Er det stativ til dei begge? Kva følgjer med når eg kjøper TRV80? Veske? kablar? Kva må eg kjøpa utanom mikrofonen og kameraet? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Angåande den sida eg viste med kameraet til 7200,-, kan eg nemna at det ikkje er muleg å bestilla til Noreg.. Men no skal far min ut og reisa bl.a. til Italia, Australia, Angola, Brazil og Portugal (muligens USA). Er det nokon som kjenner til prisskilnader i desse landa? Blir jo ikkje kjøp frå nettbutikk i så tilfelle, men frå ein hi-fi-butikk... Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Vanligvis følger det ikke med veske til kameraet, hvis det ikke er et spesielt pakketilbud. Det meste av kabler følger med. Har vært i Italia, ikke noe å spare der ihvertfall. I USA er det litt billigere. Ellers vet jeg ikke. Vet at det med å handle i andre land har vært diskutert tidligere på forumet, mulig du finner noe ved å søke. Det med mikrofon vet jeg lite om, men du kan kjøpe kameraet å prøve med den innebygde først, hvis du ikke er fornøyd med den kan du prøve andre mikrofoner. Kan også være greit med et stativ hvis du skal filme på konserter ol. Ekstra memory stick hvis du skal bruke det til å ta bilder med. Ekstra batteri hvis du skal filme mye uten tilgang til lading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå