Notelitten Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det som er med konspirasjonsteorier er jo at man ikke vet fullstendig, om man velger å tro på dem, må man også innse at noen tror noe annet. Befolkningen har uansett ikke full innsikt i de fleste saker, derav konspirasjonsteoriene. - Å påstå at man "vet" noe, eller at noe er "sannhet", kan bli litt drøyt. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 ja, dere kan le så jævlig høyt dere vil! Mens Michael Jacksons brødre siter på skavlan og forteller om at det han ble drept, og de vet hvem de snakker om, og jeg vet hvem de snakker om og MANGE vet hvem som det blir snakket om, vel unntatt dere da såklart, for dere er jo så smarte!! :) oi oi oi, så smarte!! "Åh fy faen jeg er smart as, jeg er ikke hjernevaska konspirasjonsteoretiker som tror på alt svada og tull som Kvinnen og andre gærninger, nei jeg er smart og jeg tror på alt det media forteller meg om ting og tror ikke på at det er noe som foregår i det skjulte Ja for ellers så hadde jo media fortalt oss det! " gratulerer til dere, klapp dere selv på skulderen og føl dere ovenpå! Kom igjen, det er jo det som er viktig for dere, å føle dere smarte, ikke å finne ut sannheten. Det har ikke falt deg inn at du som persiperer alle som er tvilende til konspirasjonsteorier som smarte, faktisk er smarte, og derfor ikke tror på nettopp konspirasjonsteorier? Når du satt der, full av fantasi om Michael Jacksons bortgang, ble Honduras kuppet. Det er en konspirasjonsteori det kan være verdt å se på. Jeg vet at det foregår saker og ting bak lukkede dører. Rettshøringer for eksempel. Sjefer som feier over sekretæren. Andre ting er hemmelige. Det er en grunn til det. Ikke alt er tiltenkt, eller heldig for allmennheten. Politikk, og økonomi er to intrikate systemer det krever mye kunnskap for å forstå, og folkets uvitenhet fører til ønsket reaksjon, som gir et resultat som er ønsket. Ta et titt på hva folk som knapt har fullført videregående, hvis eneste sosial stimuli er blant sine likesinnede på fabrikken. Det finnes få med kunnskap til å hindre de ekstreme mengdene falittargumentasjon som forekommer. Det fører til mye feiloppfatninger. Litt OT. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det som er virkelig imponerende er at du fremdeles ikke skjønner hva vi snakker om. Du går inn på en Youtube-video, hvor presidenten nevner slagordet sitt (som faktisk gir mening, og er et godt slagord således). Klippet blir spilt baklengs, og han sier visstnok "Thank you Satan". Hadde du klart å komme frem til det samme dersom du ikke ble ledet i den retningen av videotittelen? Du må jammen meg legge godviljen til for dette. Og uansett, det beviser ingen verdens ting - mens du dermed hevder å ha bevis på at dette må være noe "Illuminati-greier". Jesus. Vet du hva, jeg spilte førsteinnlegget ditt baklengs. Der høres det ut som om du sier: "Jeg er paranoid, og vet ikke hva jeg snakker om". Jeg lover. Du hører det sikkert ikke, men våkn opp - ellers er du ikke interessert i å finne ut sannheten. Sukk. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå