Kvinnen Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det er i forbindelse med illuminati, men jeg ønsker å fokusere på nettopp dette temaet litt for å høre hva andre mener. Lenke til kommentar
Populært innlegg w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg trodde Yes we can blir nac ew sey baklengs? 11 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 ....fonetisk da din nisse. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hør videoen først, du. Jeg trodde Yes we can blir nac ew sey baklengs? 3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hørte på den når jeg kommenterte... Var litt på kødd da Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det er tydeligvis noen som kjeder seg veldig mye. 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Tror nok du har postet feil. Dette har ikke noe med verken politikk eller samfunn å gjøre. "Humor" hadde passet bedre. 8 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Finnes mange slike klipp, noen forklarer også hvordan Obama er satan, siden bibelen på hebraisk sier at antikristus (satan) vil være "lyn fra høydene" eller på hebraisk "baraq ba-maw" På den andre side, mange har gjort slike påstander om tidligere presidenter også. - Selv velger jeg å høre det jeg hører, og være kritisk deretter. Om man ser diverse "illuminati" klipp på youtube, skal nok det aller meste kunne knyttes til sataniske ritualer og symboler. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hadde vært artig om noen spillte inn:"hoppetauet er langt og rosa", og så spilte det baklengs og vred litt på innspillingen. Om man så legger til litt godvilje får man sikkert noe skummelt. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Quote Skrevet 14. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. februar 2013 Litt godvilje hører alltid godt med i konspirasjonsteorier. 13 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Jeg hører "næh, k'u sei?" som betyr noe sånt som, "skjer'a?" på dialekten her på nordvestlandet. Endret 14. februar 2013 av HansiBanzi 4 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg hører "næh, k'u sei?" som betyr noe sånt som, "skjer'a?" på dialekten her på nordvestlandet. Det er den store nordlendingsammensvergelsen!!! 4 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Obama er Satan? Ja, for en fæl fyr, som vil ha våpenkontroll og helse for alle... Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 morsomme nerds, jippi... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 morsomme nerds, jippi... ja, tihi! Det er de som ikke bruker livet sitt på å lulle seg inn i konspirasjonsblogger som er nerdene her 5 Lenke til kommentar
Topper271 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Tja, kan jo høre på et podkast fra språkteigen i P2 fra 7.12.2012 for å få litt mer vitenskapelig tilnærming http://nettradio.nrk.no/default.php?kanal=p2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Det verste er at de får det inn med morsmelken: http://www.youtube.com/watch?v=OdNjJOL0zfw Illuminati har forgiftet drikkevannet, tror jeg... Bare tenk hva som skjer når det vannet havner i akvariene rundt om: http://www.youtube.com/watch?v=4oclbkHOpDo Geir Endret 15. februar 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Det er i forbindelse med illuminati, men jeg ønsker å fokusere på nettopp dette temaet litt for å høre hva andre mener. Jeg glemte å spørre: Hvorfor ønsker du å fokusere på nettopp dette temaet? Hva får deg til å mene at det fortjener debatt, eller at vi andre mener noe som helst om det? Dersom "Yes we can" høres ut som "Thank you satan" baklengs (jeg har ikke testet det), hva så? Geir Endret 15. februar 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Konspirasjonsteoretikere skal i alle fall ha pluss for god fantasi og evne til å trekke slutninger. Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 ja, dere kan le så jævlig høyt dere vil! Mens Michael Jacksons brødre siter på skavlan og forteller om at det han ble drept, og de vet hvem de snakker om, og jeg vet hvem de snakker om og MANGE vet hvem som det blir snakket om, vel unntatt dere da såklart, for dere er jo så smarte!! :) oi oi oi, så smarte!! "Åh fy faen jeg er smart as, jeg er ikke hjernevaska konspirasjonsteoretiker som tror på alt svada og tull som Kvinnen og andre gærninger, nei jeg er smart og jeg tror på alt det media forteller meg om ting og tror ikke på at det er noe som foregår i det skjulte Ja for ellers så hadde jo media fortalt oss det! " gratulerer til dere, klapp dere selv på skulderen og føl dere ovenpå! Kom igjen, det er jo det som er viktig for dere, å føle dere smarte, ikke å finne ut sannheten. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10113936 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå