Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Valley Benchmark 1.0 Klar for testing

Sinusn

Anbefalte innlegg

Men kortet må vel flashes før man kan bruke classy controller?

Som sagt så tviler jeg på at det hjelper da ref kort ikke har samme VRM's som Classy

Det er litt *sadface* da - tester å kjøre inn classy bios i helgen jeg kalle, så får vi se hvordan det går. Er skeptisk til at det vil fungere men :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt så tviler jeg på at det hjelper da ref kort ikke har samme VRM's som Classy

Det er litt *sadface* da - tester å kjøre inn classy bios i helgen jeg kalle, så får vi se hvordan det går. Er skeptisk til at det vil fungere men :)

Det er jeg også. Hold meg oppdatert da :D

Lenke til kommentar

Det er jeg også. Hold meg oppdatert da :D

Lest litt på diverse forum, og vetta f** om jeg tørr flashe mitt kort med classy bios'en. Er 2 forskjellige rev. av kjernen A1 v B1, kortet er optimalisert på flere måter andre måter også :hm:

Tror jeg skal holde meg fornøyd med klokken jeg kjører nå, den er bunnsolid i alt jeg spiller og kjører så.. Kjøpe meg KP når den blir tilgjengelig istedet :)

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...