Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Hei, jeg lurte på om det er farlig for meg å flash'e GIGABYTE RADEON HD7970 OC 3GB's bios til Gigahertz edition? Grunnen til at jeg vil flase er da jeg ikke kan stile på volten til skjermkortet, da volten er locket, noe som selvfølgelig gjør at jeg ikke kan røre på volten, men er det farlig å flashe biosen? Edit: Her er BIosen jeg tenker å flashe til: http://www.techpower...072.120716.html Endret 14. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Jeg prøvde det nettopp, og har da erfart at det ikke var en god ide. Jeg hadde heldigvis Dual så jeg kunne bytte mellom to og en, og derfor ikke ødelagt noe. Vil IKKE anbefale å flashe over til GHz nå som jeg vet hvor risikabelt det er, gjør det bare dersom du har dual-bios, ellers er det ikke vits, da du kan ødelegge skjermkortet. Endret 14. februar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå