Arodem Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Vi har prøvd Naughty Dogs neste storspill. Les hele saken Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Gameplay snutten til dette spillet ble lagt ut på nett ca en måned etter at jeg hadde solgt min PS3. Er det ett spill jeg kunne kjøpt en konsoll for så må det være dette spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ser virkelig frem til dette her altså, og jeg har virkelig troa på denne tittelen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Har trua på at dette blir årets beste spill. Faen som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Nå .. fikk jeg jo lyst til å spille noe på PS3-en igjen.. Woho! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Endelig en grunn til å få fingern ut å få reparert PS3en Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Viss jeg syntes at all skytingen i Uncharted 3 vannet ut spill opplevelsen der man gikk for veldig lette puzzles og skyting ved hvert et hjørne gjorde opplevelsen min mer likegyldig til spillet, selv om jeg syntes det var veldig bra sånn alt under ett tok mye av skytinga vekk morroa. VIl the last of us bli et spill der man alltid støter på fiender hvert minutt for å tilfredstille adhd ungene eller føler du at det er godt fokus på survival biten. Det at man må skyte seg gjennom et sted er forsåvidt morsomt, men det er ikke spess morro når det er det som er hovedpoenget med spillet og man gjør det samme om og om igjen. Gå i cover også slåss man i 5 minutter, før man kommer til et nytt brett der man må skyte seg ut av brettet i nye fem minutter. Er det mye sånn eller er det som du sier personlighets fokus og fokus på survival uten at man må skyte seg igjennom 1000fiender for å greie spillet. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Viss jeg syntes at all skytingen i Uncharted 3 vannet ut spill opplevelsen der man gikk for veldig lette puzzles og skyting ved hvert et hjørne gjorde opplevelsen min mer likegyldig til spillet, selv om jeg syntes det var veldig bra sånn alt under ett tok mye av skytinga vekk morroa. VIl the last of us bli et spill der man alltid støter på fiender hvert minutt for å tilfredstille adhd ungene eller føler du at det er godt fokus på survival biten. Det at man må skyte seg gjennom et sted er forsåvidt morsomt, men det er ikke spess morro når det er det som er hovedpoenget med spillet og man gjør det samme om og om igjen. Gå i cover også slåss man i 5 minutter, før man kommer til et nytt brett der man må skyte seg ut av brettet i nye fem minutter. Er det mye sånn eller er det som du sier personlighets fokus og fokus på survival uten at man må skyte seg igjennom 1000fiender for å greie spillet. Det spørs på hva du mener med 'survival'. Det er på langt nær like omfattende som DayZ, for eksempel. Du sanker ressurser, men trenger stort sett ikke bry deg om annet enn helsemeteret. Uansett er det betydelig mindre skyting enn i Uncharted. Stort sett hadde jeg mindre enn 10 kuler totalt på lager, og måtte ty til sniking og nærkamp i mye større grad. Jeg greide ikke snike meg usett forbi de infiserte, så jeg er usikker på om det er en mulighet. Det er ikke lett å få et godt grep om hvor variert kampsituasjonene er etter en 30-minutters demo, men om de utvider og bruker arsenalet kan det bli betydelig mer variert enn Uncharted. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Det spørs på hva du mener med 'survival'. Det er på langt nær like omfattende som DayZ, for eksempel. Du sanker ressurser, men trenger stort sett ikke bry deg om annet enn helsemeteret. Uansett er det betydelig mindre skyting enn i Uncharted. Stort sett hadde jeg mindre enn 10 kuler totalt på lager, og måtte ty til sniking og nærkamp i mye større grad. Jeg greide ikke snike meg usett forbi de infiserte, så jeg er usikker på om det er en mulighet. Det er ikke lett å få et godt grep om hvor variert kampsituasjonene er etter en 30-minutters demo, men om de utvider og bruker arsenalet kan det bli betydelig mer variert enn Uncharted. Nei selvsagt er vanskelig å få grep om det på 30min, følte at uncharted ble veldig en dimensjonalt i gameplayet selv om historien var knall, med survival mente jeg egentlig det at man alltid skulle ønske man hadde mer av noe som f.eks kuler eller andre ressurser som man har behov for. Men takk for svaret blir nok et kjøp etter eksamen for min del ser ut som et morsomt spill Endret 15. februar 2013 av Zimmerh 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Kommer spillet på pc? Nei, dette er et Playstation 3 eksklusivt spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå