arsenalfan Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Hei! Har brukt hårvoks i all tid, men tenkte jeg skulle begynne med hårspray da frisøren min brukte det på meg i dag. Trenger derfor anbefalinger til kjøp av hårspray. Har kort hår på sidene og lengre pannelugg. Ganske lynt hår... Tenkte på frisørmerker ala tigi, redken, kms. Takk! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 14. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg bruker både voks og hårspray. Bruker Renati rock hard for å style håret, og for å unngå at det detter ned sprayer jeg driten i Got2b glued (den gule sprayflaska). Kan hvertfall knuse murstein med håret etterpå, og holder seg veldig bra. Vet ikke om det var helt dette du lurte på, men er mine 2c. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2013 Har brukt Maria Lina (eller noe tilsvarende, heter noe med Maria ihvertfall) og Define. Mest fornøyd med førstnevnte. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Bruker enten den røde eller gule til got2be. Den røde hvis jeg vil lukte godt og holde lette bølger. Gul er for partyhåret, med store krøller eller hvis jeg skal noe spesielt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 KMS California Dry Xtreme, KMS Hair Stay eller Joico sin I.C.E. Blast! Spray Adhesive Extreme Hold. Lenke til kommentar
tnh Skrevet 18. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2013 Gul got2b funker bra den, er ikke så alt for dyr heller sammenlignet med andre typer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå