j_kalland Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 har fått en dvd cd av en kamerat som brant den til meg, den virker fint hos han men ikke hos meg?hvordan kan det ha seg? det står bare no disc! Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Sikker på at du har dvd-rom? Om du bare har cd-rom vil den ikke kunne lese en dvd. Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 ja jeg har dvd rom...det er jeg sikker på...andre cder virker på den men bare ikke den cd'en...kan se filmer og alt...men ikke denne...det virker ikke som den leser dvd'en en gang. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Kanskje en billig plate. Noen dvd-rom`er er mer følsomme enn andre. Og det er vel normalt at både + og - kan spilles av på pc. :-? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 ja men det var jo litt merkelig at den virker fint hos andre...men kan det være at den virker der fordi han har innholdet av cd'n på pc'en? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 ja men det var jo litt merkelig at den virker fint hos andre...men kan det være at den virker der fordi han har innholdet av cd'n på pc'en? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Nei, men dere har vel ikke samme dvd-rom? Først og fremst en dvd er en dvd og en cd er en cd, selv om de ser like ut. Får håpe noen andre som har vært borti det før kan svare deg. Jeg bare "tenker" meg til hva som kan være problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå