lenny25 Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Er det noen som vet om Half Life 2 blir mulig å laste ned gjennom Steam? Har hørt visse rykter om dette. De må isåfall ha en enorm kapasitet på release hvis dette stemmer! Lenke til kommentar
alos Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 i følke visse kilder så skal det faktisk være mulig å laste det ned fra steam. Det er vel en av grunnpilarene til steam at man skal slippe CD'r og kun laste ned spillet rett fra nett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 tja, de har kappasitet...om de har nok? tja, man kan vel bare se på pågangeng ved release...hehe men så er det nok ikke like mange som skal ha HL2 som CS?? (ok, dumt utsagn, men hvem vet? ) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 http://www.steampowered.com/status.html Der er status på serverne til steam, bra nok linje til en grei ftp iallefall Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Bra linje det der, men sikkert ikke nok hvis titusenvis prøver å laste ned samtidig.....Kommer til å bli et rotterace om å laste ned spillet. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 om det skal lastes ned via steam er det mnds betalting etter det jeg har skjønt, men da får man alle mods gratis, om man derimot kjøper hl2 og cs i butikk har man gratis oppdateringer på disse igjennom steam, men man får ikke de andre modsene laget av valve. Dette er iallefall det jeg har lest rundt om kring. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Jeg håper det blir mulig å laste ned spillet og betale en engangssum, uten å måtte abonnere på den tjenesten. De modsene og patchene får man alltids tak i på diverse fan-sites. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Syntes faktisk ikke 1GB linje er så mye hvis man tenker over at mange tusen skal laste ned samtidig! 500MB linje er det som er igjen etter serverene for CS. Jeg kommer vertfall ikke til å laste det ned.. Kjøpe i butikk jeg ass! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg håper det blir mulig å laste ned spillet og betale en engangssum, uten å måtte abonnere på den tjenesten. De modsene og patchene får man alltids tak i på diverse fan-sites. Det å laste ned cs vil ikke bli mulig sier folk.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 http://www.steampowered.com/status.html Der er status på serverne til steam, bra nok linje til en grei ftp iallefall 1 Gigabit knekker jo sammen på null komme niks om de skal lansere HL2 gjennom steam, er ikke mange med bredbånd som skal inn samtidig før den kapasiteten er brukt opp, blir jo sikkert titusenvis av brukere som vil inn samtidig. AtW Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg håper det blir mulig å laste ned spillet og betale en engangssum, uten å måtte abonnere på den tjenesten. De modsene og patchene får man alltids tak i på diverse fan-sites. Det å laste ned cs vil ikke bli mulig sier folk.. på grunn av at å laste ned CS2 i fremtiden vil bli "pirat kopiering" ettersom det blir et kommersiellt produkt... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Noen som vet når/om det kommer ny Steam snart? Steamen min har klikket helt. Først virket det perfekt. Nå virker det ikke i det hele tatt. Klikker i det jeg logger meg på. Da får jeg to error meldinger og Steam svarer ikke. Har prøvd å reinstallere til ingen nytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå