Mystikus Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Folda bru Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Flott bilde. Liker perspektivet og motivet. Kunne kanskje vært en litne anelse mørkere for mer dramatikk? Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Flott bilde. Liker perspektivet og motivet. Kunne kanskje vært en litne anelse mørkere for mer dramatikk? Takk for konstruktiv tilbakemelding CardinalGuzman ! Det skal bli interresant å prøve forslaget ditt Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Stemnings bilde dette. Trodde det høyre bruspennet hellet litt mot høyre, men det er nok tåka som spiller øynene et puss. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Melvin ! Disse brutårnene heller vel litt i hver sin retning kanskje og da litt ut mot hver ende sannsynligvis Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Et slikt motiv som jeg også "jakter"! Speilinger kan ha noe eget ved seg, slik som her! Et slikt bilde har også egentlig flere bilder i seg (f.eks. dele ca. rett under/over steinmoloen)! Interessant perspektiv, og bra utsnitt! Liker! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Et slikt motiv som jeg også "jakter"! Speilinger kan ha noe eget ved seg, slik som her! Et slikt bilde har også egentlig flere bilder i seg (f.eks. dele ca. rett under/over steinmoloen)! Interessant perspektiv, og bra utsnitt! Liker! Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Svein Magne ! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 DAGENS BILDE: Et fint bilde av en bro og dens miljø. Jeg liker veldig godt koblingen mellom den moderne broen og den (eldre?) bryggen som kanskje ble brukt før broen kom, dengang båt var eneste måte å krysse på. Det er etter min mening litt for lite luft over og til venstre for det venstre tårnet. Det blir litt trangt og anstrengt oppe i hjørnet der, og jeg finner derfor ikke helt roen i bildet, selv om det helt klart er et bilde man kan slappe av til, mht resten av det. Denne spenningen blir dermed litt stressende. I vannet er det speilingen av broen som gjør at det funker. Hadde ikke speilingen vært der ville det blitt for topp-eller bunntungt, alt etter hvordan man ser det. Noe mørkere stemning synes jeg ikke er nødvendig, men det er ikke sikkert det hadde blitt et dårligere bilde av det heller. 1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 DAGENS BILDE:Et fint bilde av en bro og dens miljø. Jeg liker veldig godt koblingen mellom den moderne broen og den (eldre?) bryggen som kanskje ble brukt før broen kom, dengang båt var eneste måte å krysse på.Det er etter min mening litt for lite luft over og til venstre for det venstre tårnet. Det blir litt trangt og anstrengt oppe i hjørnet der, og jeg finner derfor ikke helt roen i bildet, selv om det helt klart er et bilde man kan slappe av til, mht resten av det. Denne spenningen blir dermed litt stressende. I vannet er det speilingen av broen som gjør at det funker. Hadde ikke speilingen vært der ville det blitt for topp-eller bunntungt, alt etter hvordan man ser det. Noe mørkere stemning synes jeg ikke er nødvendig, men det er ikke sikkert det hadde blitt et dårligere bilde av det heller. Takk for den grundige og konstruktive tilbakemeldingen på mitt bilde. Jeg kunne nok latt vær å beskjære bildebredden i den venstre side av bildet, men i høyde hadde jeg ikke mere å gå på. Men jeg forstår ditt synspunkt, Aetius og jeg er meget takknemelig for denne gjennomgangen Lenke til kommentar
Kameragutten Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Fantastisk bilde. Trodde først det var juksebilde ( maipulert ) . Ja det er slik 99 % perfekt. Litt mørkere som han under her sier hadde vært kansje 100%. Det er jo 100% perfekt bilde vi jager etter ( jeg da ) . Hva det er ....... ja si det. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Fantastisk bilde. Trodde først det var juksebilde ( maipulert ) . Ja det er slik 99 % perfekt. Litt mørkere som han under her sier hadde vært kansje 100%. Det er jo 100% perfekt bilde vi jager etter ( jeg da ) . Hva det er ....... ja si det. Hjertlig takk for den konstruktive og hyggelige tilbakemeldingen, Kameragutten !Jeg har forsøkt å gjøre bildet noe mørkere, men jeg ombestemte meg da jeg ikke synes det ble bedre. Kanskje kan dette ha med hvilken skjerm man sitter ved og innstillingen på denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg