Gå til innhold

Test: Chieftec Dragon DX-02B

Anbefalte innlegg

v2120 så har du alt - men det koster...

Les hardwaren min :p tror du jeg bryr meg om pris? :p

Og dette kabinettet var stygt inni. Alt er metallfarget...

Men jeg kunne trengt råd til en mindre tower enn 800D. burde også se rimelig ok ut men ikke absolutt krav.

Endret av cannibalguppy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sikkert et bra kabinett, men ble for fjortiss design på det for min del.

Corsair 800D som er tingen, stilrent og stort. Perfekte løsninger for kabler innvendig, rett og slett alt en trenger :p

Endret av b00n
Lenke til kommentar

sikkert et bra kabinett, men ble for fjortiss design på det for min del.Corsair 800D som er tingen, stilrent og stort. Perfekte løsninger for kabler innvendig, rett og slett alt en trenger :p

Kjøpte 800D på tilbud for ca. 3-4 år siden noe jeg ikke har angret på et sec. Perfekt kabinett for akkurat passe med vannkjøling!

Kastet for øvrig ett blått Dragon kabinett i fjor etter å ha samlet støv i boden i ca. 8 år :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Hva skjer med at de fleste nye kabinett har så få interne brønner for harddisker? 4 + 2 brønner er jo ingenting!

Her tok jeg bare et helt tilfeldig kabinett. Fractal Design Define R4 har 8 + 2 plasser for harddisker. Tror ikke dette er et problem slik du fremstiller det.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Her tok jeg bare et helt tilfeldig kabinett. Fractal Design Define R4 har 8 + 2 plasser for harddisker. Tror ikke dette er et problem slik du fremstiller det.

Nei, du sier noe der. Fleksibilitet er noe dritt! Vi snakker om et FULL-tower kabinnet som ikke kan ha mere enn 6 harddisker. Det blir som en minivan som kun ha ha to passasjerer. Fryktelig bortkastet selvom du ikke fyller bilen hver eneste dag..

Vi er kommet til et sted der lagringsplassen ikke følger utviklingen til resten av datamaskinen. I mange år har den vært flaskehalsen i en pc, og er det til dels den dag i dag da SSD'er med brukelig kapasitet koster en liten formue.

Ja, jeg ser det som et problem at kabinett i dag ikke er laget for å leve mere enn et år eller to..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...