Gå til innhold

Finne gull i Morrowind?

Anbefalte innlegg

jeg begynte å spille morrowind for fult nokså nyligt?

fant en eller annen kappe som er g00d.

15 health restore per sec.

15 fatigue restore per sec.

det verste er at den er verdt 40 gull.

Etter jeg fant den har det bare gått oppover for meg.

går inn i diverse tombs og grotter med smuglere og banker dritten av dem.

er rik som bare ****** og trenger jeg mer peng kan jeg bare gå inn i en eller annen tomb og drepe en vampyr og få ca 500 gull til.

har nå et sverd til 15k en rustning til rund 25k (overdel + underdel) og sko til rundt 10k

Hva er hovedoppdraget med morrowind?

Hva trenger jeg for å gå opp i rang på fighters guild?

det står mine talenter ikke er verdt det men de er jo langt over.

etter jeg banka et par guards i en eller annen by gikk jeg opp 4 levler. og fikk masse skills.

har nå et oppdrak om å finne "durlene falens" herd.

jeg skal ta veien til gnisis så ta første vei til venste når jeg kommer til fjellene og så til høyre.

det ligger nesten vest for ald'ruhn.

hva er en fork? regner med at det er en sti?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er hovedoppdraget med morrowind?

Hovedoppdraget starter med oppdragene du får fra han Caius-fyren på starten av spillet!

Hva trenger jeg for å gå opp i rang på fighters guild?

det står mine talenter ikke er verdt det men de er jo langt over.

etter jeg banka et par guards i en eller annen by gikk jeg opp 4 levler. og fikk masse skills.

Har samma problemet sjøl. Går ikke opp jo! Skjønner ikkeno av det...noen som kan hjelpe?

Gaffel? :D

Har et problem til jeg! Har level 70 i Strength og høy level i noe annet som jeg ikke husker. Begge disse skillsene er merka med rødt når jeg sjekker karakteren min. Og levelen er mye lavere! Ser ut som om strengt-skillsen har låst seg på 58. Irriterende! :grumpy:

Noen som veit hvorfor det er slik?

Lenke til kommentar

Gaffel? :D

Fork er også en betegnelse som blir brukt om noe som deler seg. Hvis du for eksempel har en vei/sti eller en elv, og denne på et visst punkt deler seg, vil dette "delingsområdet" bli omtalt som en "fork".

Har et problem til jeg! Har level 70 i Strength og høy level i noe annet som jeg ikke husker. Begge disse skillsene er merka med rødt når jeg sjekker karakteren min. Og levelen er mye lavere! Ser ut som om strengt-skillsen har låst seg på 58. Irriterende!  :grumpy:  

Noen som veit hvorfor det er slik?

Grunnen er at du sannsynligvis har kommet i kontakt med en "drain attribute" spell. Du kan oppheve disse "forbannelsene" på flere måter. Det beste er å lære seg noen restore spells, eksempelvis "restore strength", "restore agility" osv. Flere shrines har også muligheten til å fikse dette problemet, samt drikker og scroller.

Lenke til kommentar

Grunnen til at du ikke får høyere rang i guilden er nok at du ikke har alle skillsene som trengs i guilden over et visst krav. Feks et av skillsene over 60 og to over 40 eller noe sånt. I fighters guild vil de ha øks, longblade, blunt, heavy armor, armorer og blokkering som skills, har du ikke noen av disse går det dårlig.

Røde skills/attributes betyr at du har fått en sykdom el.l som kutter ned på skillsen. Så hvis du hadde 70 og den står på 58 med rødt kan nok det være fordi du har fått en eller annen sykdom som gjør at du får -12 på strength.

Lenke til kommentar

OK, har funnet ut dette med sykdommene. :)

Kjipt at en må ha skills innenfor forskjellige våpentyper. Bruker kun et våpen, nemlig min enestående øks, Cloudleaver, som jeg stjal fra en barbar jeg lurte en gang tidlig i spillet. Da er det bare å sette i gang å bruke andre våpen og da!

Bortsett fra tittelen, er det egentlig noen nytte å ha en større rang innenfor de forskjellige guildene? Vil befolkningen ha større respekt for deg, etc.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...