Aleks Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 La gå. For en genial avslutning på en idiotisk krangel. Sov godt! Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Bitre Newcastle-fans. Lukter sur Newcastle-fan her... Bitter og sur? Oioi, ja, dere har selvfølgelig helt rett. Kjempebitter og kjempesur. Nei, ærlig talt. Jeg er da hverken bitter eller sur. Jeg ikke kan fordra Chelsea (QPR, Liverool, Stoke, Real Madrid og et lass med andre lag), og det er da noe jeg jeg har gitt uttrykk for helt siden jeg begynte å poste her. I tillegg til dette er Basel en underdog, og jeg håper nesten alltid på underdogs når jeg kan siden det er jævlig morsomt når de "små" vinner. Så nei, det har ingenting med og være bitter og/eller sur og gjøre. Hadde jeg vært jævlig bitter og sur hadde jeg mest sannsynelig ikke heia på Basel og Benfica (sistnevnte slo ut Newcastle, for de av dere som ikke har fått med dere det), også håper jeg Basel vinner finalen fordi det er en jævlig likandes klubb. Endret 26. april 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Litt av en diskusjon å våkne opp til. Begynner å bli genial den unnskyldning hvor man bare kan dra inn navnet mitt om han ikke har konkrete eksempler på ting eller. Selv om jeg har kritisert dommerne og spøkt om mafiaen, så har det tydeligvis blitt husket. Og det er da vitterlig ikke bare jeg som har kritisert eller sagt noe negativt og trekt inn FA osv. Det er da noe nesten samtlige her inne har gjort. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Morsomt hvordan Chelsea-fansen prater om å bli bortdømt, men brått ignorerer at Luiz skulle vært utvist. Morsomt hvordan United-fansen ler av at vi klager på at vi blir bortdømt, når de vant den siste kampen som avgjorde Premier League når alle målene skulle vært annullert for Offside. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Ja, fy faen. United vant PL fordi Persie stod 15 meter i offside på alle målene sine mot Villa. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ja, fy faen. United vant PL fordi Persie stod 15 meter i offside på alle målene sine mot Villa. Sa heller aldri at han stod 15 meter i Offside? Alle målene hadde en offside i seg, det jeg sier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Dette kaller man offside. Et mål som faktisk avgjorde serien det året. Å klage på scoringene Persie hadde på mandagen oser det bitterhet av lang vei. Han er flink til å time løpene sine, og det blir for dumt om man skal begynne å klage på at han stod en liten skostørrelse i offside. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Wow, 15 avgjørelser fordel dere mot Chelsea og den der trekkes fortsatt opp som et punkt som skal rettferdiggjøre alt. Endret 26. april 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 15 avgjørelser? Hvilke 15 er dette? Offsiden til Chicha er én, men jeg er spent på å høre de 14 andre. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 En står ikke LITT i offside. Enten så er det offside, eller så er det ikke offside. Det finnes ingen gradering av offside. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Ser du ikke selv hvor håpløse bilder du har fått tak i? Se f.eks. på bilde nr. 2. Sammenlign gressmønsteret med den offsidelinja som trekkes, ikke faen om den er parallell. Og på bilde nr. 3 er det ikke der ballen spilles engang. Uansett om alle målene hadde blitt avblåst, så hadde United vunnet serien for det. At de målene er eneste grunnen til at United vant serien er det dummeste jeg har hørt. Endret 26. april 2013 av Latias Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ser du ikke selv hvor håpløse bilder du har fått tak i? Se f.eks. på bilde nr. 2. Sammenlign gressmønsteret med den offsidelinja som trekkes, ikke faen om den er parallell. Og på bilde nr. 3 er det ikke der ballen spilles engang. Uansett om alle målene hadde blitt avblåst, så hadde United vunnet serien for det. At de målene er eneste grunnen til at United vant serien er det dummeste jeg har hørt. Er ikke det vi prøver å komme fram til, men hadde det ikke vært for de målene så måtte nok United ventet 1 kamp til for å kunne ha vunnet Premier League. Premier League hadde de nok vunnet uansett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Er ikke det vi prøver å komme fram til, men hadde det ikke vært for de målene så måtte nok United ventet 1 kamp til for å kunne ha vunnet Premier League. Premier League hadde de nok vunnet uansett For min del kunne vi gjerne ha avgjort på Emirates på søndag. Hadde faktisk vært bedre enn å vinne hjemme. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 15 avgjørelser? Hvilke 15 er dette? Offsiden til Chicha er én, men jeg er spent på å høre de 14 andre. Har hvertfall 2 stk her, men 15 er vell kanskje litt å ta i fra han sin side. Vis jeg ikke husker feil så er det vell Chicha på begge? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 At dommerne er håpløse gjelder både for United og alle andre lag, desverre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 15 avgjørelser? Hvilke 15 er dette? Offsiden til Chicha er én, men jeg er spent på å høre de 14 andre. Jeg mente ikke bokstavlig 15, men det er kanskje på tide å glemme hendelser som har skjedd for år siden når man skal diskutere hendelser som hente på mandag. Det å kun bry seg om historiske hendelser har Liverpool fansen dips på. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ser du ikke selv hvor håpløse bilder du har fått tak i? Se f.eks. på bilde nr. 2. Sammenlign gressmønsteret med den offsidelinja som trekkes, ikke faen om den er parallell. Og på bilde nr. 3 er det ikke der ballen spilles engang. Uansett om alle målene hadde blitt avblåst, så hadde United vunnet serien for det. At de målene er eneste grunnen til at United vant serien er det dummeste jeg har hørt. Hadde offsidelina vært parallell, hadde det betydd at den var feil trukket, og spilleren ville ha vært MER (for å bruke deres uttrykk) i offside. Men jeg tolker det dithen at du da er enig i at bilde nr 1 er offside? Hvorfor ikke bare si det, eller at det KAN være offside? ManU har vunnet serien, så hvorfor bry seg? Det er "lovpålagt" av tapende tilhengere å syte og klage. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 At de målene er eneste grunnen til at United vant serien er det dummeste jeg har hørt. Like dumt som "always the victim"-herseteknikken din. 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Om en time braker det løs! Hadde vært så sykt fett om Chelsea gikk på et smell og Fenerbahce gikk videre. Skulle likt å være i Amsterdam og nytt finalestemningen skikkelig om et par uker. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Helt utrolig at skuddet til Lampard ikke går inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå