Gå til innhold

Kamptråd - Europa League våren 2013

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Jeg håpte på tysk seier i begge CL semiene, men om Real og/eller Barca hadde vunnet, hadde jeg sa syntes at det hadde vært trist fordi jeg er en sur Newcastle-fan eller fordi jeg hadde en favoritt i hver kamp?

1. Newcastle har ikke en dritt med Champions League å gjøre.

2. Denne diskusjonen har ikke en dritt med Champions League å gjøre

3. Hvorfor skulle du være en sur Newcastle-fan i UEFA CL-semiene når de uansett aldri kvalifiserte seg til CL?

4. Jeg sier det fordi Newcastle ble slått ut av Europaligaen.

5. Hva er det du engetlig prøverå si?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg husker Newcastle ble slått ut av FA-cupen i 1995 mot Everton. Da valgte jeg å bli jævlig sur på Bristol City.

Lenke til kommentar

Jeg husker Newcastle ble slått ut av FA-cupen i 1995 mot Everton. Da valgte jeg å bli jævlig sur på Bristol City.

Det er vanlig å bli bitter på laget som faktisk greide å ta seg videre, spesielt hvis man mener at det var kontroversielle dommeravgjørelser som sto bak hele greia.

Eks. Hadde det vært Man Utd mot Chelsea i Champions League-kvartfinalene, og Man Utd hadde slått ut Chelsea, hadde jeg håpet at Man Utd tapte så det suste. Ikke bare fordi jeg hater Man Utd, men fordi at de faktisk greide å ta seg videre.

Jeg er klar over det faktum at Chelsea ikke har spilt mot Newcastle i årets Europaliga, men prinsippet blir det samme nr det er to engelske klubber som kjemperom å komme seg videre.

Oppsummert: Jeg ville hatet Chelsea hvis jeg hadde vært Newcastle-fan, og Chelsea hadde greid å ta seg videre i Europaligaen mens Newcastle hadde blitt slått ut.

Lenke til kommentar

1. Newcastle har ikke en dritt med Champions League å gjøre.

2. Denne diskusjonen har ikke en dritt med Champions League å gjøre

3. Hvorfor skulle du være en sur Newcastle-fan i UEFA CL-semiene når de uansett aldri kvalifiserte seg til CL?

4. Jeg sier det fordi Newcastle ble slått ut av Europaligaen.

5. Hva er det du engetlig prøverå si?

1. Nei, men jeg hadde fremdeles favoritter.

2. Nei, men det var en sammenligning, for å vite at man kan ha favoritter i en kamp som ikke betyr en dritt for ditt eget lag.

3. Hvorfor skulle jeg være en sur Newcastle-fan i EL-semiene når Newcastle ikke kvalifiserte seg dit?

4. Ja, jeg vet det. Og det er helt greit, ingen hadde troa på at vi skulle vinne EL, vi tok en kamp av gangen og koste oss hele veien.

5. Det jeg prøver å si er så enkelt som dette; vi syntes det var trist at Chelsea vant fordi vi håpte på Basel. Hvorfor håpte vi på Basel? Nei, si det, det er sikkert mange grunner til det. Som f.eks at det er jævla morsomt med underdogs. Fordi vi liker Basel bedre enn Chelsea (kan være mange grunner til det, ikke nødvendigvis fordi Newcastle ikke er med videre)?

Altså, vi ble slått ut av Benfica, og du mener at vi skal være sure på Chelsea som kom seg videre? Please, det er grenser på hvor smålig man skal være.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Trist at man ikke kan ha en favoritt uten å bli kalt hater. Er jeg en Swansea-hater fordi jeg skulle ønske Bradford vant ligacupen og synes det var trist at de tapte? Jeg håper Benfica går videre til finalen selv om det var de som slo oss ut, og det er på grunn av at de spiller feiende flott fotball. Jeg har ingenting i mot de. Basel håper jeg på grunn av som nevnt over, de er underdogs som har kommet seg jævla langt og slått ut lag med langt flere ressurser og penger. Sånt liker jeg, men beklageligvis er jeg en hater. På samme måte som jeg ville at Dortmund skulle vinne i går. Valgene falt på Benfica og Basel i årets semifinale uten at jeg har noe større tilknytning til noen av lagene.

Men for all del, dere tror jo alle har en agenda mot Chelsea, enten det er meg eller Mark Clattenburg.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Kan trygt si at det bildet var satt veldig på spissen, og ikke rettet mot deg spesielt. Det var en generell reaksjon på flere jublende kommentarer når det går dårlig med Chelsea og tilsvarende sure kommentarer når det går bra med laget. Men folk skal få mene det de vil, det er en del av fotballen.

Lenke til kommentar

Men for all del, dere tror jo alle har en agenda mot Chelsea, enten det er meg eller Mark Clattenburg.

Og du lurer på hvorfor du blir kalt hater? Venter i spenning på eksempler der noen fans påstår at Clattenburg har en agenda mot Chelsea.

Lenke til kommentar

At du da kan se hele sammenhengen. Er ingen heksejakt her, selv om jeg vet at du hinter til at en Chelseasupporter blir i overkant mye kritisert her på forumet.

Hva er da poenget med å dra han inn når han ikke er her en gang? Rakke ned på han? Plusser? Virke kul? Du fikk ihvertfall ikke frem noe saklig poeng når du ikke gidder å lete frem noe konkret en gang. Og da er det kanskje like så greit å tie still?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Anklagelser? Jeg skrev at det garantert er rettet mot Emils, siden han har kritisert Clattenburg, FA og vel, stort sett resten av dommerstaben. Har han ikke det?

Men nå skal jeg sove. Du kan trøste deg med dette vakre bildet, får ikke det deg til å smile så vet ikke jeg.

BxvAcVf.jpg

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...