Gå til innhold

Kamptråd - Europa League våren 2013

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
NUFC (4-4-1-1) v Benfica: Krul; Simpson, Williamson, Yanga-Mbiwa, Haidara; Bigirimana, Cabaye ©, Anita, Gutierrez; Sissoko; Cisse.

NUFC substitutes: Elliot, Perch, Gosling, Marveaux, Ben Arfa, Campbell, Shola Ameobi

IRON MIKE fra start!!!! Fyren har jo ikke spilt en kamp siden januar, ei heller vært på benken siden da. Men i dag, absolutt I DAG, så får han sjansen? Og Marveaux på benken? Hahah.

Mike-Williamson-007.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sutrer alltid når Krul drøyer tid, så når Cech gjør det samme må du vel mislike han og?

Williamson, og ingen Marveaux. Helvete. Newcastle hadde en ørliten sjans til og gå videre, men de forsvant nok med Williamson. Trist.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Det er da stor forskjell på å drøye etter 1 min i hver jævla kamp og ved hver jævla anledning enn å holde ekstra på ballen i 80 spilleminutt. Det finnes da ingen keeper som stresser på det tidspunktet.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk ikke at Krul gjør noe annet enn hva Pardew ber han om. Rob Elliot gjør jo akkurat det samme, til tross for at han er utrolig flink til å sette i gang spillet med presise utkast og utspill. Latterlig god på akkurat det punktet, og milevis bedre enn Krul.

Om Ferguson ber DdG drøye litt, eller om Benitez ber Cech om å drøye litt, tror jeg faktisk begge kommer til og gjøre det. Spillere gjør veldig ofte som treneren sier, og gjør de ikke det får det ofte konsekvenser. Det vil mange unngå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...