Gjest medlem-105082 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) NUFC (4-4-1-1) v Benfica: Krul; Simpson, Williamson, Yanga-Mbiwa, Haidara; Bigirimana, Cabaye ©, Anita, Gutierrez; Sissoko; Cisse. NUFC substitutes: Elliot, Perch, Gosling, Marveaux, Ben Arfa, Campbell, Shola Ameobi IRON MIKE fra start!!!! Fyren har jo ikke spilt en kamp siden januar, ei heller vært på benken siden da. Men i dag, absolutt I DAG, så får han sjansen? Og Marveaux på benken? Hahah. Endret 11. april 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ser forresten at Cech drøyer tid når han har sjansen nå. Regner med at Emils offisielt hater Cech nå? Forklar gjerne den? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Sikter vel til hvordan du misliker Tim Krul for å drøye tid. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Du sutrer alltid når Krul drøyer tid, så når Cech gjør det samme må du vel mislike han og? Williamson, og ingen Marveaux. Helvete. Newcastle hadde en ørliten sjans til og gå videre, men de forsvant nok med Williamson. Trist. Endret 11. april 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Det er da stor forskjell på å drøye etter 1 min i hver jævla kamp og ved hver jævla anledning enn å holde ekstra på ballen i 80 spilleminutt. Det finnes da ingen keeper som stresser på det tidspunktet. Endret 11. april 2013 av Emils. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Haha! Drøyer Krul etter ett minutt i hver jævla kamp? Jaja, daså. Jeg mener at Cech drøyer etter tjueen sekunder i hver eneste kamp. Endret 11. april 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Satt på spissen, men Krul er bare ufattelig treg i motsetning til andre keepere. Det er det jeg har irritert meg over, ikke keepere som drøyer etter 80 minutter, som du sier jeg gjør. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Han er bare flink. Det er jo tross alt noe han får beskjed om å gjøre av Pardew, og han fikser oppgaven med glans. Flott å høre skryt av Newcastle i studio. Fineste stadion i England, best publikum, musikk osv Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg tror faktisk ikke at Krul gjør noe annet enn hva Pardew ber han om. Rob Elliot gjør jo akkurat det samme, til tross for at han er utrolig flink til å sette i gang spillet med presise utkast og utspill. Latterlig god på akkurat det punktet, og milevis bedre enn Krul. Om Ferguson ber DdG drøye litt, eller om Benitez ber Cech om å drøye litt, tror jeg faktisk begge kommer til og gjøre det. Spillere gjør veldig ofte som treneren sier, og gjør de ikke det får det ofte konsekvenser. Det vil mange unngå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det er godt mulig du har rett, men min opplevelse er at Krul ofte bruker lenger tid på utspark enn jeg har sett Cech og de Gea gjøre. Ikke at det var noen stor sak eller noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Sjekk hoofingen til Williamson.... Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Eneste jeg håper på nå er at Tottenham ryker ut. De er det støste hinderet mellom Chelsea og EL-gull. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Tottenham fortsetter å spille ball til backer under press uten å tilby verken løp eller støtte. Strålende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 2 x forsvarsfeil, 2 x mål.... 1 - 1. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hvor mange mål har Tottenham sluppet inn på rad nå, som er kommet etter forsvarsfeil og/eller brudd? Begynner å bli lei av tullete balltap og påfølgende scoringer på denne måten. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Er jo så forbanna typisk.. Rett og slett forferdelig pasning av Dembele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå