Gå til innhold

Kamptråd - Europa League våren 2013

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Satan at det går an. 1-1 sto jo som et greit resultat, så faller alt sammen på 5 jævla minutter. Vil aldri se Santon som venstreback igjen, udugelig defensivt. Faen på nivå med Simpson bakover. God offensiv, men faen ikke bakover.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er helt LATTERLIG hvordan denne kampen endte. Santon bør virkelig revurdere om han bør være en defensiv spiller, og muligens heller komme seg opp på ving. Til tider er han helt katastrofal defensivt, og har gjort noen latterlig feil denne sesongen. Haidara fra start heretter, blir bare jævla irritert av å tenke på Santon i dag. Og kan Ameobi slutte å lage frispark hver jævla gang han kommer inn, i stedet for å gjøre noe brukbart. Og hvorfor i helvete tar du UT MARVEAUX, i stedet for JONAS???! Marveaux er den eneste fyren som kan slå en brukbar pasning på dette forbanna latterlige Newcastle-laget. Fy faen det koker over her nå, må stikke hodet ned i en bøtte med is.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Kampdag! Etter en veldig lovende start på the real Stadium of Light gikk alt i dass ved et par gigatabber av to Newcastleforsvarere. I dag spiller Newcastle på hjemmebane og må vinne enten 2-0, eller med tre mål. Og vinne 4-1 er umulig for Newcastle, spesielt med tanke på spillere som er ute. Steven Taylor er skadet, og det er veldig uheldig for Newcastle. I tillegg kan det se ut som om Santon er ute med skade.

Blir en veldig vansklig kamp, og jeg tror Newcastle ryker i kveld. Men lite hadde vært bedre enn en seier. Benfica var ikke kjempegode på hjemmebane, og slet veldig helt til Santon ga de det første målet.

Men Cisse har vært knallgod i de to siste kampene, og til tross for at han bare har putta to mål har han lagd mye trøbbel for motstanderenes forsvar, og det er jo herlig.

Tror laget blir noe sånt som dette:

Krul

Simpson/Anita - Perch - Mbiwa - Haidara/Santon

Anita/Gosling - Cabaye

Marveaux/Ben Arfa- Sissoko - Jonas

Cisse

Hvis både Santon og Haidara er klar og Simpson er skadet blir nok Santon flyttet over på høyre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Santon er ute. Haidara er med, men vet ikke om han er klar nok til å starte eller om han er på benken. Hvis ikke blir nok Jonas venstreback.

Lenke til kommentar

Er han fremdeles ute? Trodde de skrev at det ikke var så ille som fryktet og at han var tilbake i full trening? Ugh, kjipt. Da blir det vel Obertan fra start, da?

Dette blir bare vanskeligere og vanskeligere for Newcastle. Ugh!

Endret av Cutman
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

I følge regionavisen Northern Eco så er han ikke klar, og jeg vil tippe de har rett. Håpet om avansement henger i en tynn tråd hos meg, men vi kan fortsatt klare 2-0 om marginene til Cisse er på hans side. Forsvaret må virkelig ha en god dag på jobben for å holde nullen.

Om Obertan starter, så tror jeg ikke han blir å bidra med noe særlig på gressmatta i dag annet enn balltap.

Lenke til kommentar

Hadde vært sykt morsomt om Kazan fikk to mål til, men jeg tror Chelsea greier dette uten de helt store problemene.

Ser forresten at Cech drøyer tid når han har sjansen nå. Regner med at Emils offisielt hater Cech nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...