Gå til innhold

Kamptråd - Europa League våren 2013

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det svir helt klart, men luksus koster.

Fotball er ingen folkerett, og så lenge det er selskapene som kjøper rettighetene og folk slenger seg i sofaen så får vi bare punge ut, eller dra til stadion (litt vanskelig for anglofile nordmenn, men jau).

Selvfølgelig, ting koster.

Mulig jeg drøyer til neste sesong. Nå er PL snart ferdig, CL snart ferdig, EL nærmer seg. Tippeliga følger jeg bare Brann allikavel, så det ordner seg på en pub eller stikke på Stadion :)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, ting koster.

Mulig jeg drøyer til neste sesong. Nå er PL snart ferdig, CL snart ferdig, EL nærmer seg. Tippeliga følger jeg bare Brann allikavel, så det ordner seg på en pub eller stikke på Stadion :)

Blir vanskelig for meg å følge RBK, men kommer nok til å dra på Elverum sine kamper (Adeccoligaen i år).

Har kommisjonær-kort fra Norsk Tipping så kommer inn gratis, sweeeeet.

Lenke til kommentar

Blir vanskelig for meg å følge RBK, men kommer nok til å dra på Elverum sine kamper (Adeccoligaen i år).

Har kommisjonær-kort fra Norsk Tipping så kommer inn gratis, sweeeeet.

Slike kort er gull verdt, hadde tilgang på ett sånt for noen år siden :) Har fått en del gratis hjemmekamper med Brann via jobben nå(har 5-6 gratisbiletter hver kamp) Nå bytter jeg jobb, så må vel handle vanlige biletter. Sesongkort blir ikke nok brukt for min del, så

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Håper Chelsea scorer tidlig i 2. omgang, at det blir ekstraomganger og at Chelsea vinner på straffesparkkonkurranse.

Lenke til kommentar

Lagoppstillingen jeg håper på:

Ivan - Terry - Cahill - Bertrand

Ramires - Ake

Moses - Yossi - Marin

Torres

Lagoppstilling jeg tror Rafa stiller med:

Ivan - Terry - Luiz - Cole

Ramires - Lampard

Oscar - Yossi - Hazard

Torres

Virkelig? Vil du virkelig at vi bruker Benayoun?...

Lenke til kommentar

Newcastle United FC ‏@NUFCOfficial

#NUFC substitutes v #Anzhi: Harper, Perch, Bigirimana, Obertan, Gutierrez, Campbell, Shola Ameobi.

1 min Newcastle United FC ‏@NUFCOfficial

#NUFC (4-3-3) v #Anzhi: Elliot; Santon, S.Taylor, Yanga-Mbiwa, Haidara; Anita, Tiote, Cabaye ©; Marveaux, Cisse, Sissoko. #EuropaLeague

Meget spennende lag. Tror Newcastle ryker ut, dog. Blir 1-1.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Virkelig? Vil du virkelig at vi bruker Benayoun?...

Ja, vi må spare spillere til kampen mot West Ham, men ser ikke ut til at Rafa er enig med meg der.

Bønna, Torres og Rafa hadde en sinnssyk kombinasjon i Liverpool, spesielt ute i Europa pleide de å dominere sammen.

Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...