Latias Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Enda en som sniker seg unna lisensen om jeg tolker bildet rett? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det svir helt klart, men luksus koster. Fotball er ingen folkerett, og så lenge det er selskapene som kjøper rettighetene og folk slenger seg i sofaen så får vi bare punge ut, eller dra til stadion (litt vanskelig for anglofile nordmenn, men jau). Selvfølgelig, ting koster. Mulig jeg drøyer til neste sesong. Nå er PL snart ferdig, CL snart ferdig, EL nærmer seg. Tippeliga følger jeg bare Brann allikavel, så det ordner seg på en pub eller stikke på Stadion Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Eneste som er noe i Tippeligaen er Brann ja! Men hvordan trur folket Chelsea klarer seg idag? Mener de fint kan klare å snu kampen fra de dårlige presentasjonene sist gang, med mindre Benayoun eller åssen man skriver navnet hans. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Selvfølgelig, ting koster. Mulig jeg drøyer til neste sesong. Nå er PL snart ferdig, CL snart ferdig, EL nærmer seg. Tippeliga følger jeg bare Brann allikavel, så det ordner seg på en pub eller stikke på Stadion Blir vanskelig for meg å følge RBK, men kommer nok til å dra på Elverum sine kamper (Adeccoligaen i år). Har kommisjonær-kort fra Norsk Tipping så kommer inn gratis, sweeeeet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Lagoppstillingen jeg håper på: Ivan - Terry - Cahill - Bertrand Ramires - Ake Moses - Yossi - Marin Torres Lagoppstilling jeg tror Rafa stiller med: Ivan - Terry - Luiz - Cole Ramires - Lampard Oscar - Yossi - Hazard Torres Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Blir vanskelig for meg å følge RBK, men kommer nok til å dra på Elverum sine kamper (Adeccoligaen i år). Har kommisjonær-kort fra Norsk Tipping så kommer inn gratis, sweeeeet. Slike kort er gull verdt, hadde tilgang på ett sånt for noen år siden Har fått en del gratis hjemmekamper med Brann via jobben nå(har 5-6 gratisbiletter hver kamp) Nå bytter jeg jobb, så må vel handle vanlige biletter. Sesongkort blir ikke nok brukt for min del, så Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Ja de er fantastiske, blir nok RBK når jeg drar oppover, men må bestille i forveien. Får støtte klubben i fødebyen så lenge, er jo tross alt medlem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Håper Chelsea scorer tidlig i 2. omgang, at det blir ekstraomganger og at Chelsea vinner på straffesparkkonkurranse. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Lagoppstillingen jeg håper på: Ivan - Terry - Cahill - Bertrand Ramires - Ake Moses - Yossi - Marin Torres Lagoppstilling jeg tror Rafa stiller med: Ivan - Terry - Luiz - Cole Ramires - Lampard Oscar - Yossi - Hazard Torres Virkelig? Vil du virkelig at vi bruker Benayoun?... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Virkelig? Vil du virkelig at vi bruker Benayoun?... Bønna, Torres og Rafa hadde en sinnssyk kombinasjon i Liverpool, spesielt ute i Europa pleide de å dominere sammen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hva gjør Canal 9 om Inter vinner 3-0 og det bilr ekstraomganger og straffer? Tenker sånn i forhold til Newcastle - Anzhi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Regner med at de viser Spurs-kampen ferdig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Regner med at de sender ferdig ekstraomgangene, så sender de heller Newcastle-kampen gratis på nettsiden til Canal 9/C More i mellomtiden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Newcastle United FC @NUFCOfficial #NUFC substitutes v #Anzhi: Harper, Perch, Bigirimana, Obertan, Gutierrez, Campbell, Shola Ameobi. 1 min Newcastle United FC @NUFCOfficial #NUFC (4-3-3) v #Anzhi: Elliot; Santon, S.Taylor, Yanga-Mbiwa, Haidara; Anita, Tiote, Cabaye ©; Marveaux, Cisse, Sissoko. #EuropaLeague Meget spennende lag. Tror Newcastle ryker ut, dog. Blir 1-1. Endret 14. mars 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Virkelig? Vil du virkelig at vi bruker Benayoun?... Ja, vi må spare spillere til kampen mot West Ham, men ser ikke ut til at Rafa er enig med meg der. Bønna, Torres og Rafa hadde en sinnssyk kombinasjon i Liverpool, spesielt ute i Europa pleide de å dominere sammen. Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Hva har det med saken å gjøre? At de har erfaringen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Meget godt lag. Fornøyd at Simpson er vraket, og Anita og Tiote på defensivt. Har troa på seier. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Trenger nok mer enn bare det du. Håpet mitt med den oppstillingen var at Moses eller Marin kunne få til noe, eller at bedre spillere kommer på i 60. minutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå