Latias Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Benayoun må vel være tidenes dårligste Chelsea-spiller? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ja, og når tidenes dårligste Chelsea spiller og manager er i aksjon blir det tidenes dårligste nivå.. Chelsea looking shambolic tonight. No semblance of game plan out there. No real shape. Seemingly no tactics. Not for the first time either. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Kommentatorene på ESPN: Craig Burley: " £50m... Liverpool must be laughing their absolute socks off." Jon Champion "Well they would if they hadn't spent £35m on Carroll." 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Hvor mange engelske lag går videre i kveld da? To? Tre? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Vanskelig å si. Tror og håper vi stiller med et B-preget lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 To. Chelsea og Spurs. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Vanskelig å si. Tror og håper vi stiller med et B-preget lag. Stemmer nok det. Fernando Torres spiller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Sånn ellers og. Håper på spillere som Bertrand, Marin og Ake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Dere gir blanke faen i EL? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Nei, men PL er mye viktigere. Og på hjemmebane burde vi slå Steaua uten toppet lag. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 ITV1 viser Chelsea-Steaua Bucuresti, noen som vet om noen lignende gratis sider med ok kvalitet som viser inter-spurs? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 ITV1 viser Chelsea-Steaua Bucuresti, noen som vet om noen lignende gratis sider med ok kvalitet som viser inter-spurs? "Alle" har vel Canal 9? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Filmon.com? Er så heldig å ha Canal 9 jeg, moahahahahaha! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Latias: Jeg betaler ikke for noe TV-kanaler(utenom Sumo) så har nrk og tv3 sånn ca gjennom analog-kabel i veggen(borettslag) Snurr: Filmon jeg har ITV1 gjennom, mulig de har en annen kanal som viser kampen.. Faen, må vel snart krype til korset å handle meg en dekoder og fotball-kanaler ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Såpass. Trodde Canal 9 og MAX og sånne gratiskanaler var noe alle med tv hadde. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Mulig jeg hadde kanalene tidligere, men etterhvert som det analoge nettet blir faset ut, mister jeg flere og flere kanaler. Kan jo ikke klage heller, siden jeg ikke betaler for det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Latias: Jeg betaler ikke for noe TV-kanaler(utenom Sumo) så har nrk og tv3 sånn ca gjennom analog-kabel i veggen(borettslag) Snurr: Filmon jeg har ITV1 gjennom, mulig de har en annen kanal som viser kampen.. Faen, må vel snart krype til korset å handle meg en dekoder og fotball-kanaler ja Tviler på at det er noen andre på filmon da, er Comic Relief oppladning i England i dag. Skaff deg Canal Digital og sportspakken, da får du Tippeligaen, La Liga, Bundesliga, Nederlandsk liga (tror jeg), MLS og Serie A. PL kommer i tillegg dog, og som Canal Digital får du desverre ikke TV2 Sport. 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Ja, får ta meg en titt på det der. Har klart å holde meg unna nrk-lisensen i mange år nå, så var vel bare tidsspørsmål før jeg røk til... Edit: Aftenposten hadde jo noe greier om dette idag. 837kr pr mnd Endret 14. mars 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det svir helt klart, men luksus koster. Fotball er ingen folkerett, og så lenge det er selskapene som kjøper rettighetene og folk slenger seg i sofaen så får vi bare punge ut, eller dra til stadion (litt vanskelig for anglofile nordmenn, men jau). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå