Gå til innhold

Kamptråd - Europa League våren 2013

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, og når tidenes dårligste Chelsea spiller og manager er i aksjon blir det tidenes dårligste nivå..

Chelsea looking shambolic tonight. No semblance of game plan out there. No real shape. Seemingly no tactics. Not for the first time either.
Lenke til kommentar

Latias: Jeg betaler ikke for noe TV-kanaler(utenom Sumo) så har nrk og tv3 sånn ca gjennom analog-kabel i veggen(borettslag)

Snurr: Filmon jeg har ITV1 gjennom, mulig de har en annen kanal som viser kampen..

Faen, må vel snart krype til korset å handle meg en dekoder og fotball-kanaler ja :(

Lenke til kommentar

Latias: Jeg betaler ikke for noe TV-kanaler(utenom Sumo) så har nrk og tv3 sånn ca gjennom analog-kabel i veggen(borettslag)

Snurr: Filmon jeg har ITV1 gjennom, mulig de har en annen kanal som viser kampen..

Faen, må vel snart krype til korset å handle meg en dekoder og fotball-kanaler ja :(

Tviler på at det er noen andre på filmon da, er Comic Relief oppladning i England i dag.

Skaff deg Canal Digital og sportspakken, da får du Tippeligaen, La Liga, Bundesliga, Nederlandsk liga (tror jeg), MLS og Serie A.

PL kommer i tillegg dog, og som Canal Digital får du desverre ikke TV2 Sport.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...