Gå til innhold

Våkne opp! Slutt å forhåndsbestille!

Anbefalte innlegg

Hva om jeg har spilt betaen til døde som f.eks starcraft2 og vet jeg kommer til å annskaffe meg ekspansjonen uansett. Eller jeg spilte vel nærmere 20timer av bf3 i betaen. Det kommer alt ann på reseearch vet man hva spillet er ser jeg ikke problemet med å forhåndsbestille, spill det bare er hypet om men jeg har aldri fått my hands around it venter jeg selvsagt med å kjøpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har heller aldri blitt skuffet over et spill jeg har forhåndsbestilt. Men det er vel mest fordi at når jeg først forhåndsbestiller, så er det kun Limited/Collector's Edition av spill jeg vet jeg kommer til å like.

Forhåndsbestilling av en helt normal versjon av et spill ser jeg ikke noe poeng i.

Andre spill som jeg er litt usikker på eller som jeg bare syns virker ok venter jeg som regel med til de blir litt billigere enn de er ved lansering.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det som irriterer meg litt er at ingen så ut til å bry seg så veldig mye om dette før den videoen kom. For all del, jeg forstår hva som er galt med det, men kjenner flere som pleide å forhåndsbestille enkelte spill før, men som nå "plutselig" er imot det som bare det.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg litt er at ingen så ut til å bry seg så veldig mye om dette før den videoen kom. For all del, jeg forstår hva som er galt med det, men kjenner flere som pleide å forhåndsbestille enkelte spill før, men som nå "plutselig" er imot det som bare det.

Det irriterer deg at folk endrer mening i møte med rasjonell argumentasjon? Burde det ikke irritere deg vesentlig mer om folk holder på sitt uansett hvor god argumentasjon de får imot?

AtW

Lenke til kommentar

Det irriterer deg at folk endrer mening i møte med rasjonell argumentasjon? Burde det ikke irritere deg vesentlig mer om folk holder på sitt uansett hvor god argumentasjon de får imot?

AtW

Irriterer meg litt at folk ikke klarte å finne det ut selv før de ble fortalt det, ja. Og jo, kristne folk irriterer meg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...