Gribuz Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Eizo 17" LCD FlexScan L557K Noen som har denne og kan bekrefte at den er bra ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&view=detailed noen som kan anbefale en annen på samme prisnivå som har min oppløsning på 1280x1024 og DVI Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 ingen som vet ? fingern er itchy og vil bestille en LCD-Skjerm Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Du vil nok ikke angre på den skjermen. Den ble kåret til best i test i Mikrodatorn og hjemme pc. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 hei! Hvis du skal bruke skjermen til spilling så vill jeg kjøpt en annen med midre svartid. Denne skjermen har en svartid på 25ms som vil føre til ghosting under spilling. Men den virker grei hvis du ikke skal bruke den til spilling. PS!! hvis du spiller mye, kjøp en lcd skjerm med 20ms eller mindre. Denne ser bra ut: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=4&s=pl Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Gribuz Jeg har hørt mye bra om den eizo'n. Og den tilbyr også meget bra garnati: 5 år. Sjekk garantien med tanke på døde pixler og baklys. Videre er den tco 03 sertifisert, og det er det ikke mange som er. Bare dette er et kvalitetsstempel. Når det gjelder at den har en svartid på 25 ms så er jeg litt usikker. Jeg tror allikevel at du ikke vil oppleve "ghosting" med denne skjermen. Prisen er heller ikke ille. Klin til å gi oss en raport på hvordan den fungerer. Er du veldig usikkert så kjør safe å skaff deg en q17s. Den koster 3990,- på www.pcbutikken.com for øyeblikket. Men les mitt innlegg om den skjermen først. uansett: lykke til Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Ut i fra det jeg har lest om skjermen så er der ikke antydninger til ghosting. Responstiden som er oppgitt må du ikke ta så veldig bokstavlig da den måles på forsjellige måter. Jeg hadde tidligere en 15" eizo skjerm, og der var ikke noe tegn til ghosting i spill og film. Skal selv ha denne skjermen når jeg får penger. Lenke til kommentar
senstad Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg har bestilt en, men det er ganske lang ventetid. Komplett (som jeg bestiller gjennom) får den på lageret i sandefjord først på fredag (19.09). Har sjekka rundt på andre nettshop'er, ingen hadde... Kommer med en anmeldelse så snart jeg får den.. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 jeg tok tipset til eirberen og bestilte den hercules skjermen, fant masse artikler hvor det stod at den ble anbefalt til spill og filmer skulle oxo være optimalisert til Radeon kort jeg kommer tilbake med en rapport hvordan den var, en liten test :-) url til skjermen http://europe.hercules.com/showpage.php?b=...a6be6bf319925be Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg har bestilt en, men det er ganske lang ventetid. Komplett (som jeg bestiller gjennom) får den på lageret i sandefjord først på fredag (19.09). Har sjekka rundt på andre nettshop'er, ingen hadde... Kommer med en anmeldelse så snart jeg får den.. Nå står L557 som "Antatt 2003-10-16". L557K står fortsatt på "må skaffes". Men da er det jo håp om at vi får skjermen om ikke så veldig lenge *glede seg til å gå tilbake til Eizo etter en tid med Viewsonic* Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 har du råd til den eizo skjermen kjøper du den! Den har fått som tidligere nevn best i test flere steder, og eizo regnes rett og slett som kongen på haugen Jeg har selv en 17" Eizo FlexScan f55 og er storfornøyd Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Da har jeg bestillt Eizo 17" LCD FlexScan L557K TCO-99 Sort. Står på bestillingen at den kommer 23.09.2003, noe som passer meg yperlig med tanke på penger :wink: Endelig er Eizo lcd på vei inn i hjemmet igjen. Til de som har råd, så bestill Eizo. De er vel kjennt for å levere skjermer med best bildekvalitet, så er ikke noe å angre på ett slikt kjøp. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 kommer det snart noen tilbakemeldinger fra dere som har kjøpt denne skjermen (eizo'n) ?? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Samsung skjermene er bra Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Samsung skjermene er bra rettelse: noen av samsung skjermene er bra. Men det jeg lurer på er ikkke om samsung er bra, eller q17s er bra, eller andre merker. Jeg ønsker en tilbakemelding på EIZO'N som her er diskutert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå